![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. en dat best wel smaakte..
![]() Ik: sheba ![]() ![]() Ook: gewoon zo soep uit blik - veel lekkerder dan als je het opwarmt (vind ik toch), ik eet ook vaak mijn kliekjes gewoon "koud" .. ![]() hihihi En jullie? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ik koop van die nori-zeewier voor sushibereidingen. Ik eet dat als chips.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel weeral Babi pangang poeder recht uit het zakje , mmmm
![]() Olvarit babyvoeding Pannenkoekdeeg , of cakedeeg zo opeten , mmmm ![]() De korstjes uit minutesoep altijd recht uit het zakje ![]() Frolic , ben er nog altijd vrolijk van ![]() Rauw ei met suiker mixen , soms mmmm , jammie ![]() Destijds een paar keer geregeld aan de fles Calcigenol gesmikkeld ![]() en ook destijds een paar keer dispril gegeten , ik was toen 10 jaar ![]() Ook eens een flesje hoestdrank , kloekkloek en klaar ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja cookie hoestsiroop!!!!!!! Dat lust ik ook!!!!! <3 <3 <3 idd.! (alleen is het niet zo gezond..)
![]() .... Frolic....... zijn dat niet van die hondebrokjes?? hihihi! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hihihihihi!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou ook wel van zo een lepeltje (of twee)
![]() Laatst gewijzigd door bembem : 9 december 2013 om 01:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet nog de restjes van de tomatensaus uit de bokaal gelepeld.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Freaks.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Schepen
|
![]() Gedroogde vis, gefrituurde sprinkhanen, hond, ...
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Borderlinerpussy.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Witte kool.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reinigingsalcohol met citroengeur.
![]()
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 9 december 2013 om 12:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Gedroogde wormen, weet niet meer welke. Niet veel smaak.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigen inheemse muskusratten;
Smaakt naar konijn. Dat is het ook: waterkonijn.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() Ah ja, verkeerd geschoten konijn ook. Dat was minder smakelijk.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tomatenpuree zo uit het blik lepelen !!
Een keer friet met bruine suiker gegeten !! Puddingpoeder met melk drinken , dus zonder opwarmen !! Hamburger met Luikse stroop , werkelijk niet te freten !!!! Champignons met currysaus , mmmm ![]() Gas-boete , wegens beledigen van freaks , 10000000€ ![]()
![]() |
![]() |