![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 20 euro-weldoener van Koksijde is gevat
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...is-gevat.dhtml http://www.nieuwsblad.be/article/det...31209_00878309 ![]() En ik kreeg niks , de gierige pin ![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Uitstekend werk van onze politiediensten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Als het Geld niet gestolen is, kan er eens iemand uitleggen wat deze brave man verkeerd deed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ongepast van de man, de politie had iets harder moeten optreden. De man vergeet dat de mensen het nadien zónder die 20 euro moeten doen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel een interessante denkpiste, want ik vind het absoluut niet vanzelfsprekend dat je zomaar weldoener kunt spelen en mensen ongevraagd (heimelijk, in hun brievenbus) geld toe te stoppen. Als op de Meir een man mensen twintig eurobiljetten zou liggen toeschuiven, ben ik toch eens benieuwd hoeveel mensen daar aanstoot aan zouden nemen. En daar zou het dan nog gaan om een openbare plek waarin mensen vrij zijn in te gaan op het aanbod of niet, geen brievenbus waar op verdoken momenten geld wordt gestopt zonder boe of ba.
Ook het feit dat hij zomaar lukraak een appartementsblok uitkiest zonder enige achterliggende reden of te kijken of deze mensen dat wel absoluut nodig hebben, is toch bijster vreemd. Ik heb nog nooit gehoord van een recht tot het uitdelen van geld aan mensen die daar niet om vragen of mee akkoord gaan. Ik heb integendeel al wel eens iets gehoord van eigendomsrecht en het recht met rust gelaten te worden.
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() Lombas is een rijke meneer!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Voor iemand die geld uit deelt wil de politie wel op de loer gaan liggen maar op de loer liggen om fietsendievenbendes of inbrekersbendes te verschalken ho maar. Bel maar als ze zijn langs geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() 'geen ongeadresseerde post' valt daar geld ook onder?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die man is een potentieel revolutionair ... kwalificeert m.i. zonder probleem onder de patriot act ... enkele reis Quantico voor meneer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Hij is Limburg vergeten....
![]()
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() als er geld te rapen valt zijn de flikken er rap bij
als er boeven moeten gevangen worden iets minder rap |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Ik heb nog nooit gehoord van een recht tot het uitdelen van geld aan mensen die daar niet om vragen of mee akkoord gaan. Ik heb integendeel al wel eens iets gehoord van eigendomsrecht en het recht met rust gelaten te worden.
wat in mijn brievenbus ligt is van mij ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De politie en zijn prioriteiten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Tja ze weten dat er geld te halen is bij die kerel. Bij een doodgewone dief weten ze dat die geld gaat kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feitelijk wel !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Bah nee, da's een gift voor een goed doel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aftrekbaar vanaf 40€ , wel met bewijs
![]()
![]() |
![]() |