![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Criminaliteitscijfers 2013 blijven geheim, waarschijnlijk tot na de verkiezingen.
http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...d-geheim.dhtml Vorig jaar heeft ze die ook pas in Juli vrijgegeven omdat een 'werkgroep' of 'taskforce' nog duiding bij moest bij plaatsen, 6 maanden te laat werden de cijfers dan vrijgegeven met de melding dat "men met het gebruik van de criminaliteitscijfers heel voorzichtig moet zijn". Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijkt nu zelfs dat het gros van de verkrachtingen zelfs niet meer worden aangegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graai nog wat je te pakken kan krijgen, voordat het te laat is. Het enige wat nog rest is het betalen van belastingen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ze kan me natuurlijk nog steeds het ongelijk bewijzen door ze alsnog vrij te geven, voor haar benoeming werden die trouwens per kwartaal bekend gemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
tuinslang gepikt : niet aangegeven. Ge kunt het niet geloven , maar ook een konijn gepikt: niet aangegeven. enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ook hier mis ik de moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, dáárom sleept u ze zélf aan!?
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, hij wil daarmee bewijzen dat jullie niet over moslims kunnen zwijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het niet. Zegt u het maar.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U toch ook, dacht ik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij interesseren moslims alleen als ze relevant zijn voor de draad.
Bij Jack echter is het een immer weerkerend verhaal, zag hem net in een andere draad ook weer de moslims opbrengen. http://forum.politics.be/showthread....52#post6940452 post nr 7. Zijn posts bestaan voor meer dan de helft uit "Xenophon dit, Xenophon dat," en ook nog, "de moslims? De moslims!"
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we het liever over Mevrouw De Minister Milquet Joëlle hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Toen onlangs de achterruit van mijn wagen werd ingeslagen, en ik de politie belde, vroegen ze me om tot daar te rijden om te kijken of het wel klopte. Binnengekomen in het bureau, zei de loketbediende dat ik met mijn auto tot voor het raam moest rijden zodat hij het kon zien. Eens dat gedaan, werden een aantal formulieren ingevuld, en kreeg ik nog te horen dat ik mijn auto daar niet moest zetten want dat het daar elke week prijs was. En ik kon beschikken.
Toen er ingebroken werd bij ons, waren de agenten enkele uren later ter plaatse. Papieren ingevuld en dat was het. Behalve dat het 's anderendaags in de krant stond. Zonder dat iemand, behalve de agenten en wijzelve, er iets van wisten. Ah, aangifte doen. Laatst gewijzigd door The Bold Revenger : 21 december 2013 om 20:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() De cijfermanipulatie van onder Verhofstadt is terug van nooit weggeweest
|
![]() |
![]() |