![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Gisteren ![]() http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...jonge_gir.html Een Nederlandse dierentuin wilde het dier graag hebben. ![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() complete waanzin... die dieren horen thuis in de natuur. Nogmaals een bewijs dat dierentuinen dieronvriendelijk zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Los van gedoe over dat wij dieren doden voor ons eten:
Dit is waar een teveel aan wet toe kan leiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Giraf is erg lekker heb ik gehoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er zijn regels binnen de EU dierentuin associatie welke aangestuurd zijn door de EU.
Er was een zoo in GB die het dier opgevangen zou kunnen hebben maar Copenhagen nam niet de moeite contact met deze Zoo op te nemen. De modus om vers bloed te importeren is door de EU regelgeving in combo met terroristisch Amerika nagenoeg uitgesloten. Fokprogramma's zijn feitelijk onnodig omdat er voldoende vervangend materiaal voorhanden is. Dit was voor de Denen de meest goedkope en gemakzuchtigste oplossing. Kan je ook wel voorstellen in een land waar ze 's morgens bij de koffie al met een fles Johnny Walker klaar staan.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 9 februari 2014 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ben wel blij voor de leeuwen in die zoo. bijna echt feest gisteren, om het echt te maken hadden ze die giraf wel levend bij de leeuwen moeten zetten
Laatst gewijzigd door 1207 : 10 februari 2014 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Dus een giraf wordt de nek omgedraaid wegens schrik voor inteelt. En ondertussen kweken de Pakistanen er hier in ons land rustig op los. Breng al die nichten en neven maar over en kweek nog meer debieltjes en mongolen! De belastingbetaler zal er wel voor opdraaien!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Voilá.
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan die leeuwen een indigestie en dat is dan JOUW fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo erg is dat allemaal niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RIP aan deze giraf !!
Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() De giraffe is nog niet uitgestorven. Mijn vrienden van AT vliegen ze nog maandelijks rond. Platgespoten omdat ze in een vliegtuig niet kunnen staan.
Desalniettemin had dit dier rustig verder kunnen leven ware het niet dat regeltjes het anders beslisten en de Denen hoognodig aan de JW moesten. Tragisch allemaal.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 11 februari 2014 om 00:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Parlementslid
|
![]() Je kan hier een petitie ondertekenen om die zoo-directeur het vuur aan de schenen te leggen.
http://www.thepetitionsite.com/769/6...openhagen-zoo/
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dichter de mens, in geestelijke ontwikkeling, staat bij de dieren, des te verder meent hij van hen verwijderd te zijn, en des te lager ziet hij op hen neer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() Ik heb hier een dubbel gevoel bij.
Uiteindelijk is het de natuur. Maar dan zouden ze de giraf levend aan de dieren moeten gegeven hebben als dat het excuus is. Als het niet is om ze dicht bij de natuur te laten leven konden ze gewoon blijven diepgevroren lompen vlees geven (waarvan we ook de afkomst niet kennen) Waar ik wél een probleem mee heb is dat dat beest in stukjes gekapt en geshowd wordt voor de ogen van kinderen die dit alles nog niet kunnen relativeren
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Hier is gewoon niet nagedacht en hebben de Denen de weg van JW eh de minste weerstand gezocht. In een strenge winter moest ik naar Copenhagen. Stom genoeg ging ik met de auto om vrienden in Hamburg te kunnen bezoeken. Toen ik van de boot afkwam heb ik het geweten.
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementslid
|
![]() De oorspronkelijke bedoeling van een dierentuin is het publiek kennis te laten maken met uitheemse diersoorten die het anders niet te zien krijgt. Na verloop van tijd werden de dieren in een zo goed mogelijk nagebootste natuurlijke omgeving getoond omdat de zoo ook een opvoedende waarde moest meekrijgen. De kweekprogramma's werden opgezet om een bedreigde soort in stand te houden. Er waren genoeg dierentuinen die de giraffe wilden adopteren, maar omdat die dierentuinen geen deel uitmaakten van dezelfde organisatie (zoiets als Voka en Unizo) wilden zij het dier niet afstaan. De directeur vond er dus niets beters op dan als een Romeinse keizer van de slachting van het dier een publiek spektakel te maken. Heel dat gedoe getuigd van een verregaand cynisme!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 11 februari 2014 om 12:32. |
![]() |
![]() |