![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zouden de jongens van onze rooie regimepers het eindelijk gaan snappen? Of blijven ze hangen in hun vals politiek correct discours van 'vrijheidsstrijders', 'rebellen' of 'boefjes'. |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() 't zijn toch allemaal toffe jongens. Ik vind dat we die mensen wat meer moeten helpen.
Ik stel voor dat die islamisten zich laten registeren in Belgie zodat ze een financiele ondersteuning kunnen krijgen. |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dit zijn zuivere terroristen en horen niet bij de echte rebellen, die terroristen hanteren net hetzelfde als assad deed/doet en dienen dan ook te worden verwijderd!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het is weer huilie huilie bij de antisemieten
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hoewel we ietwat op dezelfde lijn zitten, lees ik zonbron z'n berichten meestal gewoon niet. Veel te veel vetgedrukte tekst, kleuren op willekeur door de teksten en om de haverklap afbeeldingen. Een beetje decorum mag best wel hoor.
Laatst gewijzigd door Nexer : 21 december 2013 om 18:40. |
||
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Wat een inhoudelijk diepgaande en professionele commentaar.
![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementslid
|
![]() Dat zou geen probleem zijn, ware het niet dat je altijd serieus genomen wil worden.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Seymour_Hersh
Oesje, het is toch wel een Amerikaanse jood die de bal aan het rollen bracht zeker. Dit nieuws door bovenstaande schurk als antisemitisme horen omschrijven, is dan ook tja... het niveau van een toch al heel erg diep gezonken trol onwaardig.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Namelijk dat de barbaren van het verzet die aanslag met chemische wapens hebben gepleegd, en dat de laffe Amerikanen dat probeerden te verdoezelen in hun niet afhoudende pogingen om al qaeda en ander crapuul in Syrië de boel te laten overnemen. Ik heb hier al topics volgeponeerd over het bestaansrecht van Israël, waar ik vierkant achter sta, maar dat betekent niet dat ik te blind ben om de fouten van datzelfde Israël aan te kaarten. In het geval van Syrië spelen de VS, Israël en hun akolieten een heel smerig spelletje, waar de wereld steeds minder geneigd is in mee te lopen. Geef dat toch gewoon toe, met je Israël-vlag in je avatar, en dwing eens wat respect af ipv de haat tegenover joden hier alleen maar aan te wakkeren met je hersenloos, infantiel getrol.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |