![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd miserie met een openbare omroep.
Men selecteert immers niet volgens amusementsgehalte, noch volgens kijkcijfers enz. titel: N-VA weinig gevraagd bij VRT link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140115_00931433 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met democratie maak je van een paard, een Romeinse consul. Laatst gewijzigd door Bad Attila : 16 januari 2014 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De VRT is niet van iedereen, enkel van hen die hun best doen er toe te behoren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Maakt mij niets uit, het zal mijn stemgedrag niet veranderen, trouwens programma's met politiekers worden bij ons bijna altijd weggezapt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is één van de aspekten van de strijd: Eén tegen allen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben geen N-VA-er maar ik vind ook dat men telkens Geert Bourgeois moet vragen om deel te nemen aan amusementsprogramma's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En sebiet kom je met je volgende stap: hij moet verplicht meedoen ... Gij zijt een Sos in het diepst van uw gedachten ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn optie, voor meerdere redenen, is het 'verbieden' van openbare omroepen. We hebben in Vlaanderen geen nood aan: - een openbare gazet - een openbaar weekblad - een openbaar maandblad - een openbaar consumentenblad �* la testaankoop - een openbaar roddelblad - een openbare regionale tv-zender - openbare hobby-bladen genre automagazines, modebladen, erotische pers - openbare kalenders (behalve de brandweer ...), en ik zie nul komma nul redenen om een openbare zender aan te houden. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 16 januari 2014 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.
De VRT is niet van iedereen. De VRT is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reactie op beide quoots: in dit draadje gaat het over een zender die betaald wordt met belastingscenten. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn hier op dit forum al talloze draden opgestart waarin nu juist het beklag gedaan werd dat de N-VA enkel aan de "pampering" in de regimemedia (krant - TV) haar populariteit dankt.
(b.v. recent http://forum.politics.be/showthread.php?t=196620 ) Niet dus ! Trouwens als de echte Vlaamse Thema's aan het bod komen , worden ze hoofdzakelijk negatief voorgesteld. Ook N-VA politici worden steeds confronterend geïnterviewd zodat ze steeds in het defensief gemanoeuvreerd worden. Dit is alles geen nieuws meer, het is wel goed dat het nogmaals in herinnering gebracht wordt.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jammer genoeg is dat - ook bij de N-VA - een zeldzaamheid.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Oeioeioei de niveanen hebben weer een titeltje gelezen...
Ik heb de entertainmentoptredens eens naast de uitslagen van de vlaamsche verkiezingen in 2009 gelegd. Hoeveel kiezers heeft elke partij nodig voor een optreden op de VRT? ovld 28028 cd&v 31329 nva 38360 spa 39241 groen 92737 ldd 313176 vb 628564 Ik denk dus dat er partijtjes zijn die meer reden tot klagen hebben... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Het management van de vrt wordt niet gecontroleerd door de gemeentebesturen he...
2015 komen ze waarschijnlijk wat meer op de buis. Er is trouwens een waalsche gazet zender die de optredens in niet-entertainmentprogramma's bijhoudt per partij. Le Médiametre politique Naar het midden scrollen en dan rechts edit: [strike]ftw! Laatst gewijzigd door Klein Licht : 16 januari 2014 om 12:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie dus nul, nul redenen om politieke partijen aan te houden. |
|
![]() |
![]() |