![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarvoor wordt ons geld gebruikt?
Wel, bijvoorbeeld om volgend project te steunen. Vooral leuke naam : MOPA - Moslims en Palliatieve Ondersteuning Antwerpen (zelfs het letterwoord klopt niet). Lees even mee: http://www.mopa.be/ Citaat:
Citaat:
Moet WIJ hiervoor dan nog eens bijbetalen? http://www.mopa.be/Ziekte-in-de-Islam.html Deze mensen die gesubsidieerd worden door de Liga tegen kanker, Stad Antwerpen en Provincie Antwerpen, geven op hun website volgende islamitische richtlijnen mee: Citaat:
Citaat:
Citaat:
De man kiest godverdomme NIKS als er moet gekozen worden tussen de moeder en het kind. Daarvoor hebben wij WETTEN. en die WET zegt dat men voor de moeder moet kiezen. Uiteraard is ook van hen euthanasie verboden, mij niet gelaten. Maar waarom moeten wij voor zo'n organisatie betalen? Kunnen ze dat niet regelen via hun gesubsidieerde sjoemelende moslimexecutieve? Hoeveel groepjes gaan ze nog oprichten om hun eigen religieuze taalonkundige bullshit te laten subsidieren? En daarvoor bet�*len we dus allemaal? Waarom? Dat ze er zèlf eens voor betalen aub! Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog het leukste stukje vergeten. Yussuf? lees je even mee aub?
Citaat:
En blijkbaar is de toegang enkel toegestaan voor moslims en hun moslim familieleden.... Zoiets zou het Vlaams Belang eens moeten zeggen!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blijkbaar de enige die hier bezwaren bij heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Goh het verbaast me gewoon weinig. Op zich valt een speciaal initiatief om groepen die moeilijker de weg zouden vinden naar de gezondheidszorg nog te verdedigen maar een deel van de adviezen is wel vergezocht of ronduit belachelijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dit is natuurlijk niet iets dat gesubsidieerd mag worden. Omdat dit enkel is voor mensen met een islamitische achtergrond krijgt het initiatief een discriminerende aard en zou het net bestreden moeten worden, in plaats van gesubsidieerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je daarmee zelf apartheid schept, daar wordt niet over nagedacht. Er was ook een aparte groep in het ziekenhuis om over borstkanker te praten, taal zal wel de reden zijn waarom vrouwen ervaringen niet kunnen delen, los van origine waar het hun ziekte betrof. Onderscheid, steeds en overal, niet op vraag van de samenleving, maar groepen zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dan maar zeuren dat ze er niet bijhoren. En dan moeten we gdvdmme hun zelfsegregatie op de koop toe nog subsidiëren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ze mogen dat NIET DOEN OP MIJN KOSTEN! Ik begrijp niet waarom Stad en Provincie daaraan meewerken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dit is serieus degoutant en gevaarlijk. Hoe kan men dit aanklagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() Natuurlijke selectie.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Dit geeft niet echt de indruk dat de moslimgemeenschap haar slecht imago ongedaan wil maken, integendeel. Dat taalgebruik, man. "Trek je niks aan ...".
Ja, zo'n niet-islamitische arts, die weet het allemaal niet zo goed, die is minder goed dan een echte Islamitische Arts. Ik begrijp al een tijdje de mensen die geen zin en energie hebben om te nuanceren over een geloofsgroep die geregeld zulke kemels produceert. Ik nuanceer zelf nog wel, maar als ik negatieve uitspraken hoor over moslims, laat ik ze passeren. Dat als zij over hun imago bekommerd zijn zij het zelf oplossen. Verder begrijp ik het perfect dat iemand zoiets geen job zal aanbieden. Je weet niet wanneer het plots gevaarlijk kan worden. Laatst gewijzigd door six : 19 januari 2014 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu is er eens een valide, redelijk genuanceerd punt van kritiek op bepaalde gewoontes binnen de moslimgemeenschap en haast niemand die erom geeft. Best raar. Waar zijn de populistisch rechtsen als je ze nodig hebt?
|
![]() |
![]() |