![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() 02/09 "Urine drinken is goed voor de gezondheid"
Urine drinken kan helpen om sinusitis te genezen, het ouderwordingsproces af te remmen en zelfs kanker te bestrijden. Dat beweerde een Thaise onderzoekster donderdag na een studie bij boeddhisten die zich onderwierpen aan deze onorthodoxe praktijk. Ratree Cheepudomwit, verbonden aan het departement Ontwikkeling van de Traditionele en Alternatieve Geneeskunde, gaf aan dat een hondertal mensen die elke dag een glas van hun eigen urine opdronken, vonden dat dit een heilzaam effect op hun gezondheid had en hun ouder worden afremde. De onderzoekster voerde de studie uit bij 250 leden van de beweging Santi Asoke die deze praktijk volgen omdat het zo in hun 2.500 jaar oude geschriften staat. "87 % voelde positieve effecten, zoals het verdwijnen van hoofdroos, witte haren, problemen met de sinus en zelfs kankers", aldus Cheepudomwit, die wel toegaf dat 10 % last had gekregen van diarree. Ze vroeg verder om de praktijk niet zomaar te veroordelen en voegde er aan toe dat ook buitenlandse onderzoekers geïnteresseerd waren in de therapeutische waarde van urine. Ook niet te goed voor de sociale zekerheid mij dunkt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een gezeik ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Schol!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zo een golden shower af en toe , zaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiig en ook goed voor de huid en ik moet bevestigen , roos verdwijnt er ook mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Is al lang bekend: je eigen urine drinken , 's morgens met een nuchtere maag geproduceerd. Helpt bovendien ook tegen allerhande schimmel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() urine is lichaamsafval en je wordt er meestal gewoon ziek van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
die de sexen aantrekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() tja honden lopen ook continu te ruiken aan uitwerpselen en hondenpis he ...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() doggy style
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Een dagelijks broodje poep is ook gezond!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() En nu is het wachten op de eerste flauwe plezante die hier één van die walgelijke foto's op internet komt posten.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Verklaar dat maar eens aan de juf tijdens de middagpauze als je het glas van je buurman aan het vullen bent met wat gezonde urine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Eigenlijk zou ik met veel plezier op Black Girlke hare (zijne) kop komen pissen.
Smerige pedofielenverdediger...
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |