![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zou je in dergelijk geval niet eerst eens goed informeren wat er aan de hand is ipv spuit zien, dus...zal junk zijn. Beetje domme conclusie van die security gasten. En dat noemen ze nog correct handelen, pffff
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 15 januari 2014 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig voorval, maar ik kan het misverstand wel begrijpen (logisch dat die beveiligers de link met een drugs legden).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De drugspuiters en suikerzieken die ik gekend heb gebruikten meestal dezelfde soort spuiten. Het enige verschil was meestal dat de suikerzieke zijn spuiten moest betalen daar waar de verslaafden ze meestal gratis kregen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maja voor we off topic gaan : mijn punt is de, naar mijn mening, niet juiste houding HEMA. Zouden eerder toch moeten vergissing toegeven en "sorry" zeggen. Misschien wel privé gedaan maar openbaar geven ze vergissing niet toe, jammer !
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of de spuiten dezelfde zijn, of op mekaar trekken, dat weet ik niet.
Maar ik weet wel dat ge u lelijk kunt mispakken en op het hoofd van je moeder zou zweren dat je iemand ziet die manifest dronken is, maar wel degelijk een suikerpatiënt is die in hypo gaat. Ik kan me inbeelden dat winkelpersoneel iemand ziet 'zwalpen' naar de kleedhokjes, een verkeerde conclusie trekt. Wat mij betreft: een spijtige vergissing van die mensen, maar vergissen is menselijk. Ik voorspel dat het nog gaat gebeuren; het gebeurt eigenlijk "dagelijks" (of wekelijks ... bla bla ..) Eigenlijk feitelijk .... zou de suikerzieke zelf, en zijn/haar familie, dit moeten begrijpen. Enne, waarom geeft de medische wereld die diabetici geen kaartje mee met een logo en wat goede raad? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een sterkte aan Yosra gewenst want het is heftig al zo jong moeten spuiten.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 17 januari 2014 om 14:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De spuiten én de insuline én de pilletjes voor degenen die diabetes type2 hebben zijn gratis.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zo'n idee dat je geen flauw benul hebt over wat diabetespatienten allemaal doorstaan. Dit is geen lachwekkende zaak.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Ze had geen hypo maar hyper, teveel dus = insuline spuiten.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is toch een vrij belangrijk iets, op zo'n moment verkeerd reageren kan slecht aflopen.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wees anderzijds gerust: de Schoof staat - al lang - met zijn twee benen volop in deze wereld. En humor helpt hem - en vele anderen - daar bij. .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() In dan zit ik die nog te verdedigen, oké dat ze diabeet is kan ze niks aandoen, maar ze moet er geen misbruik van maken. Of moet nu eerst onzerzocht worden of ze echt diabeet is...hopelijk niet. Dan vinden ze het gek dat we moslims niet vertrouwen en met een scheef oog bezien. Ech néét te filme zóówat.
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor straf moet ze nu drie maanden gratis stage lopen op de afdeling herenbadmode.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() safetyfirst. Die mannen met hun V -teken op hun tetten. Is ergens ook wel te begrijpen. Vindt je nergens nog werk wordt dan bewakingsagent. Hoe meer crapuul hoe beter. Er waren wel grenzen want ik kwam niet door de testen. Te weinig of beter geen empathie met mensen. En dat islamitische politieke partijen weer op de kar springen is normaal. Zo kennen we die soort ook al wel langer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Diabetespas vergeten ?
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Geen idee, maar hier het hele verhaal van haar op video.
http://www.omroepwest.nl/nieuws/12-0...plassende-junk Moet eerlijk zeggen dat ik het niet meer weet nu ik haar zag. Lijkt me vreemd dat het een type is dat gaat jatten...? Of is er iets anders aan de hand geweest bij die winkeldiefstal? Heb wel eens gehoord dat bij ontregelde suiker men verward kan raken, de kluts kwijt is en ooit het verhaal gehoord dat iemand in die ontregelde toestand zelfmoord probeerde. Wat is nu waar gebeurd bij haar ???
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je in een hypo geraakt moet je trouwens niet spuiten maar glucose slikken.
|
![]() |
![]() |