![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelooflijk!
zie http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...geenstijl.html je kan doorklikken voor de échte foto's zonder minaret. ![]() Blijkbaar een inteeltgeval, want ik lees net dat hij niet spoort (nu ja, hij spoort wel, maar niet helemaal).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die blik in zijn ogen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Emotie/empathie is heel ver te zoeken bij deze kill, dat zie je zo al.
Hij steekt je dood voor een tientje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Wie nam die foto?
-broer? -neef? -mama? -nicht?
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een randdebiel.
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen enkele jaren verkracht hij een minderjarig meisje.
Zo zorgen ze voor onze pensioentjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok, ok het was waarschijnlijk sarcasme van uwentwege, maar toch. Rijp voor de schroothoop dat ventje. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou die gast zich nu niet gegeneerd voelen dat hij zo met groot ornaat online staat? Of nee, waarschijnlijk is hij fier op zijn instrument.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn blik toont absolute neutraliteit met een tintje tuig mentaliteit, maar geen emotionele diepgang, integendeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu kom je klaar he?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in mijn ogen toont zijn blik gewoon dat hij geil aan het genieten is.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() heb jij doorgeklikt naar de real-foto's op geenstijl?
waarom zou je medelijden met mij moeten hebben?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 4 februari 2014 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik hoef dat niet te zien.
Ik heb medelijden met je omdat je naar alle waarschijnlijkheid seks hebt gehad met mannen die zo,n blik krijgen als ze op een seksuele manier aan het genieten zijn. En dat terwijl de gemiddelde mocro ook op deze manier kijkt als hij je wil beroven. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 4 februari 2014 om 18:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
echter: je hebt misschien gelijk: hoe de gemiddelde mocro kijkt kan ik niet weten. Zo desperaat ben ik nooit geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ik het dan anders formuleren: Of een mocro niet aan het masturberen is of hij is als een Hyena aan het loeren voor een makkelijk beroving slachtoffer, zijn blik is altijd hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Imagine :
Nietzsche draait Circe open. Het blik, the horror. The horror, de blik. ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 4 februari 2014 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zot.
|
![]() |
![]() |