![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Link
![]() Citaat:
Nu, ergens zou je nog kunnen zeggen ok maar veel mensen zullen zich daardoor bedreigd gaan voelen want wie gaat men nog allemaal 'begluren?'. Meeste mensen zijn nu al zo gesteld op zijn/haar privacy, zij die geen criminelen zijn maar 'brave' pc gebruikers, hobbyisten ... Ik schrijf het al jaar en dag, mensen die hun pc eigenlijk niet echt nodig hebben voor werk of andere professionele doeleinden deze dan ook terug gaan buiten gooien wat dan uiteindelijk weer als gevolg zal hebben dat er een hele industrie 'plat' gaat ... ![]() De gezelschapsspellen zullen terug ter tafel komen ... Monopoly, Stratego, Cluedo, Schaken ... ![]() NSA Belgium ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Je bent maar iets meer dan vijf uur te laat om als eerste een draad erover te beginnen.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=196320 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei, ik heb vandaag een dubbelpost aandoening.
Bedankt om mij daar even op te attenderen ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt toch niets te verbergen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat ze proberen in te breken, alvast een mooie uitdaging. Als ze dan al binnengeraken liggen ze er inmiddelijk terug uit en gaat die geheume deur ook op slot. Maar criminelen hun PC-tjes proberen binnen te dringen, daar heb ik niets op tegen, dat is eerder een must. Maar dat mag niet leiden tot nieuwe NSA-toestanden aka 'alles verzamelen'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Den dag van vandaag verkopen ze heel wat gsm met vingerafdrukken; 3 keer raden waar uw vingerafdrukken terecht gaan komen.
En mensen kopen dat.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan me over die zever echt niet druk maken.
Waar zouden ze achter zitten, de flikken? Achter grote misdaden, inbegrepen pedofilie enz.? Die zijn niet aan mij besteed. En dat vind ik maar zeer terecht dat ze die in 't oog houden. Bijvoorbeeld Jejoentje en heel zijn legioentje, veel malchance in zijnen ambulance, ik denk dat ze hem te weinig in 't oog gehouden hebben. Achter politieke acties waaraan de Schoof zou deelnemen? Die worden hen op voorhand overgemaakt, als ze het zelf al niet voelen aankomen. Wij zijn geen Basken hé. (trouwens, dat zijn communisten, en ze hebben net de wereld ingestuurd dat ze akkoord gaan gaan met de Spaanse wetten .... http://www.standaard.be/cnt/dmf20131228_00906181 ) Achter een paar mails met blove wijven, mij toegestuurd door kameraden? Die ontvangen die flikken toch zelf ook wel ? Achter ontdoken belastingen of sociale fraude? Niet aan mij besteed. Mogen ze ook achter gaan van mij. ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 29 december 2013 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw onfeilbare geloof dat het Belgische systeem nooit misbruikt zal worden is meer dan tamelijk naïef.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 29 december 2013 om 13:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk jij dat de politieke gevangenen in Nazi-Duitsland de indruk hadden iets verkeerd te doen vooraleer zij in een concentratiekamp terecht kwamen ? Het volstond enige kritiek te geven op het regime, en LAP ! Je zat in het kamp. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet alleen de politieke bonzen in mijn gemeente weten dat, ook de kleine linkiewinkie rakkertjes weten dat, en ze kwamen graag het verkiezingsbord in mijn tuin vernielen. Ik verwacht hetzelfde in de aanloop van mei volgend jaar. Privacy is voor pedofielen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou om te gieren zijn moest het een grap zijn. Alleen, Schoofzak meent dat echt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jack, het moment komt dat wij twee hier nog de enige normalen zijn, kun je de schoof nu nog geloven in wat hij allemaal te berde brengt hier?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, wat is 'normaal'? Gaat u de norm bepalen? De norm wordt bepaald door de massa. Aldus, als u en die 'master in ik-weet-niet-wat' hier nog de enigen zijn; met 'jullie' visie, ... dan is een aantal van twee net een beetje weinig om een norm te bepalen; niet? En ja, ... (uiteraard) u zegt dit bij wijze van spreken. Zo kan iedereen, altijd alles zeggen natuurlijk. ... Een beetje zoals de rode-kaviaar-politiek.
Het leven, dat is een dansfeest voor kreupelen. Laatst gewijzigd door Sonny Crockett : 30 december 2013 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Schoof, mogen wij weten waar jij woont?
|
![]() |
![]() |