![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Artikel
Is volgens mij ook de enige plaats waar zo iemand thuis hoort. ![]() Citaat:
Integendeel, de gewone brave burger stampt men liever nog wat verder de grond in. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En geen enkele van die kwibussen heeft ergens een logeerkamertje vrij ?
![]()
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten hoogste en bij uitzondering een korte steunbrief van een politieker die duidelijk afstand neemt van de persoon in kwestie maar een oproep doet voor vrijlating. Dus achteraf bekeken, zou men beter op voorhand wat aandachtiger geluisterd hebben. Hier klopt zeker één en ander niet.
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
W�*t klopt er hier niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals Toon Hermans zaliger het zo mooi wist te omschrijven:
Hier zijn niet nader te omschrijven bestanddelen aan de knikker ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft nochtans haar straf gedaan, zo dus haar schuld aan de maatschappij is betaald.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is't haar verleden dat blijft meeslepen ??
Of vertrouwt men haar niet ?? Of men wil haar helemaal niet ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle 3?
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor iedereen. Uiteraard niet makkelijk te bevatten, tenzij na een jaartje of meerdere jaartjes in een cel. Dan snap je het wel.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 augustus 2013 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() waarom zou iemand in de cel moeten om ook verknipt te worden?en beginnen te redeneren zoals jij ?een normale mens snapt dat nooit ,de vergeetput voor da wijf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Wet is wet en als ze vinden dat ze genoeg gevangenis heeft gedaan dan is dat ook zo maar. Dus waarom terug naar de gevangenis? Omdat de publieke opinie dat vraagt? Iedereen wil een politiestaat met allemaal wetten en regels. Het is nu ook door een wet gekomen dat de vrouw haar straf heeft uitgezeten.
Moest ze er nog wat jonger uitzien en dan nog wat gewillig ik zou ze zelfs in dienst nemen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het behaagt Martin blijkbaar naar een beter klimaat te verkassen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wij zijn niet de schuldigen dat zij misschien terug in de gevangenis zal belanden. Heeft ze haar eigen aangedaan, geen compassie mee. Er is totaal geen respect meer voor slachtoffers, familie van en vrienden van deze betreurde mensen. Misschien zit ze al in Knokke bij de kapper wie weet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |