![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Islam is de religie van terreur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Argumentatie voor de reden van de straf?
Waarom is het te vergelijken met overspel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Hoe is het aanmaken van een profiel op Facebook plegen van overspel? Voor zover ik weet is Facebook nog altijd geen dating site...
Moslims zijn dus effectief achterlijk en zien vrouwen als niet meer dan onderkruipsels die voor hen religieuze gekken moeten kweken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Xenophon : 14 februari 2014 om 14:59. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Burger
|
![]() ISIL, zijn dat niet die rebellen in Syrië die wij moesten gaan helpen van Verhofstad en de rest van de Europese bende?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() nou zo werkt het geloof ik:
de Sharia rechter interpreteert de facebook pagina met het profiel van dit moslimmeisje als een poging van haar om te gaan seksen met kaffir mannen buiten de islam, of met deze onbesneden mannen een sexmail en sexchat te doen, en daarom is dit dus overspel in de ogen van de Sharia rechter en hier staat de doodstraf op in het sharia recht, dat erg onverbiddelijk is en genadeloos, vooral mbt meisjes. Een meisje is evenveel waard als een halve man in het Sharia recht en ze heeft de plicht om te zwijgen, volgens de koran en zwijgen als meisje of vrouw interpreteren de Sharia rechters en advocaten als ja zeggen (staat letterlijk zo in koran teksten), dus stellen zij dan leading questions aan de vrouw en die moet dan verplicht zwijgen en veroordeelt zichzelf zo tot de doodstraf. Ja, ik heb wat boeken bestudeerd over sharia rechtspraak, en het is erg bizar en barbaars vergeleken met chinees recht of westers democratisch recht. Een oude moslimman die ik al lang ken heeft een nieuw Sharia rechtspraak boek gekocht uit engeland en ik zou dit eens moeten bestuderen. Er zijn twee leerscholen in het Sharia recht nu. Triest is toch dat islam nu steeds meer macht en invloed krijgt in de hele Westerse (europese en amerikaanse) wereld en de linkse blanken steunen de moslims openlijk, dus de toekomst van de inheemse Europeanen (meesten zijn blanken), incl geassimileerde niet blanken zoals mij (uit kolonie suriname) is echt rampzalig geloof ik nu. Ik zie al duidelijk hoe de Schilderswijk veranderd is in een islamitische zone met Sharia wetten op straat, en ben ermee geconfronteerd een paar keer. Veel moslims in deze haagse wijk zijn echte salafisten en islam fundamentalisten en heel erg intolerant, bekrompen, niet geschoold, en werkloos (hoera WW, WAO Allah ho akbar de kaffirs betalen de jizya op tijd eind van de maand). Wieroe als hindoe kat helpt mij om toch nog een pacifistische en intelligente oplossing te vInden voor dit multikukeluku tijdbommetje, maar wij geloven dat het al te laat is. Het is al tien over twaalf op de multi jihad klokken, dus de jihad tegen het westen is al tien minuten geleden op volle kracht begonnen met westerse wapens om alle inheemse westerlingen een kopje kleiner te maken, een openlijke oorlogsverklaring midden op Westers grondgebied, elke dag opnieuw verkondigd en luidkeels gezongen in het Arabisch. dewanand en Wieroe hindoe fundamentalisten Laatst gewijzigd door dewanand : 14 februari 2014 om 16:10. Reden: mijn eigen wetenschappelijk onderzoek delen met gelijk gestemden en data zoeken |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
OT: veel fundi's beschouwen zich begeven op een plaats waar mannen en vrouwen met mekaar kunnen omgaan inderdaad als een vorm van overspel. Door hen te doden komen ze dan sneller in de hemel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor een atheïst zijn zulke praktijken walgelijk en ziekelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kunt niet met een sluier rondlopen en mannen vermijden en tegelijk met ze chatten op Facebook, ergens klopt hun redenering wel, een correct vonnis dus in hun ogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De straf is alleen wel een beetje aan de overdreven kant, niet waar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, blij te horen dat dit aan mij ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En verschillende aanhangers van deze sharia hebben ondertussen reeds de Belgische nationaliteit verkregen en leven op kosten van de hatelijke Westerse maatschappij.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 14 februari 2014 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou ondertussen beter moeten weten dan argumentatie vragen over het gedrag van godsdienstwaanzinnigen.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat wij er nog wel over mogen praten.
![]() |
![]() |