Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 maart 2014, 09:51   #1
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

lamenielachen's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar lamenielachen
Standaard Kris Peeters en de populisten

Wie zijn zij? Simpel, al wie niet voor de tjeven stemt volgens hem.
Ich bin kein Berliner aber ab sofort ein "Populist", of zo iets?
Voor mij geen beledigende naam, het duidt eerder dat ik geen volgzaam schaap in hun varkensstal ben.
Als ze het zo goed kunnen, hadden ze dat de vorige ca. 100 jaar regeren maar beter moeten doen.
Peeters en zijn kliek zou beter eens nadenken over wat zij wel zijn?
Ik zal me hier onthouden over mijn mening over hen maar in Gent zeggen ze daar labbekakkers tegen .....
Oud 3 maart 2014, 09:52   #2
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
Voor mij geen beledigende naam, het duidt eerder dat ik geen volgzaam schaap in hun varkensstal ben.
Als ze het zo goed kunnen, hadden ze dat de vorige ca. 100 jaar regeren maar beter moeten doen.
Ik zal me hier onthouden over mijn mening over hen maar in Gent zeggen ze daar labbekakkers tegen .....
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...jn-keuze.dhtml
Oud 3 maart 2014, 10:00   #3
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Een eigen sterk verhaal.

NVA dit NVA dat NVA dit NVA dat...
Oud 3 maart 2014, 10:05   #4
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Zijn taal is normaal omdat er verkiezingen aankomen.

Er is maar één "antwoord" mogelijk: waarom hebben die tjeven dat plan niet voorgelegd bij de vorming van de huidige belastingsregering? Of bij de halfjaarlijkse budgetcontroles?

Waarom hebben de tjeven niet ingegrepen, bij elke stijging van één procent van de staatsschuld, sedert deze de 50 procent overschreed ?
50 keer een kans gemist om de toekomst van onze economie, maar vooral van onze sociale zekerheid, betaalbaar te houden voor de toekomst !!

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 maart 2014, 10:27   #5
lamenielachen
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Zijn taal is normaal omdat er verkiezingen aankomen.

Er is maar één "antwoord" mogelijk: waarom hebben die tjeven dat plan niet voorgelegd bij de vorming van de huidige belastingsregering? Of bij de halfjaarlijkse budgetcontroles?

Waarom hebben de tjeven niet ingegrepen, bij elke stijging van één procent van de staatsschuld, sedert deze de 50 procent overschreed ?
50 keer een kans gemist om de toekomst van onze economie, maar vooral van onze sociale zekerheid, betaalbaar te houden voor de toekomst !!

.
Indien ik ga stemmen maar dit is helemaal niet zeker dan zal het voor een leider die naam waardig zijn, als die er al is?
Nooit voor een volksmenner die maar wat lult vôôr de verkiezingen met in gedachte hoe hij die zeteltjes gaat verdelen onder zijn vrienden.
Iemand die andersdenkenden populisten noemt.
Oud 3 maart 2014, 12:44   #6
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
Een eigen sterk verhaal.

NVA dit NVA dat NVA dit NVA dat...
Beke twitterde gisteren zelfs dat hij in de 7e dag uitleg ging geven over het "30 d plan" van CD&V! Hun voorzitter kent zelfs de naam niet van hun eigen partijprogramma.
Oud 4 maart 2014, 09:24   #7
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lamenielachen Bekijk bericht
populisme is partijen die dingen beloven die niet kunnen: voorbeeldje we gaan iedereen 60euro minder belasting doen betalen, en vergeten te vertellen dat je de lasten op iets anders gaat doen stijgen...

Populisme is ook: we gaan uw belastingen verlagen door de fraude maatregelen... is ook zo eentje Fraude is een permanente zorg voor de controlerende overheid, en is geen manier om een gat dicht te rijden in een begroting, je kunt daar echt geen meerjarenplan op maken op dat getal. Het enige dat de overheid gedaan heeft is alle regels veranderd, en past die toe op constructies de bestaan onder oude regels met terugwerkende kracht als het ware;.. wat dan netjes hun visie oplevert dat ze erin slagen om inderdaad meer op te halen met hun administratie. Is ook daar een serieus vorm van populisme.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2014, 09:38   #8
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Allemaal de schuld van de PVDA, met hun gemekker over de kleine man moet het niet slechter krijgen. Wie interesseert die kleine man nog?

Tot 25 mei zullen we nog moeten doen alsof.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2014, 10:20   #9
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Allemaal de schuld van de PVDA, met hun gemekker over de kleine man moet het niet slechter krijgen. Wie interesseert die kleine man nog?

Tot 25 mei zullen we nog moeten doen alsof.
iedereen is ee nkleine man tov de controlerende overheid subo
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2014, 12:00   #10
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

De tjeven willen hun plan niet uitwerken met de nva. Maar wel met de ps.

Wij wensen hen alle succes toe, maar zien de zaken toch licht anders.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 maart 2014, 12:49   #11
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Is dat Peeters zijn bedank aan de N-VA? Vanaf nu steun ik dus volledig Liesbeth.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be