![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Interessante stelling, is benieuwd wat het oestrogeen gehalte hierop gaat antwoorden.
Zie Factcheckers 6/3/2014 Hoe vind je een geschikte partner? vanaf 6' 49" Laatst gewijzigd door Castor Troy : 10 maart 2014 om 12:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je het huwelijk bekijkt als een zuiver zakelijk contract waarbij ieder zijn taken heeft, de hierarchie op voorhand vaststaat: man beslist en bepaalt, vrouw is onderdanig, luistert en spreidt de benen als man het wil, dan is het huwelijk al geslaagd als manlief zijn frustraties niet te veel op de vrouw uitwerkt (wel toegestaan volgens 4.34, maar niet noodzakelijk).
Of je dan uitgehuwelijkt bent of niet maakt dan weinig verschil. Ik heb mijn baas ook niet zelf gekozen en we vormden een heel goed team.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Ik begrijp je standpunt, maar vanwaar ik opkeek was dat het huwelijk meer dan 5 jaar kan standhouden en de liefde blijft stijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wat beschouw je als succesvol?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik pleeg nog liever zelfmoord dan dat ik word uitgehuwelijkt aan één of ander guur type.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() Maar het is je onbekende Prince Charming. Wat zou je dan doen
Laatst gewijzigd door Castor Troy : 10 maart 2014 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vreemdeling
|
![]() Ik instemmen. Huwelijk kan laatste langer dan vijf jaar. Het is een verplichting. Daar zullen goed en kwaad slecht binnen de huwelijk maar als u zijn toegewijd het zullen laatste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Onbekend is onbemind. Ik leer mijn partner het liefst zelf kennen. Waarom zou ik moeten huwen met een partner die zogezegd 'ideaal' (als er al zoiets bestaat) is in de ogen van mijn ouders terwijl hij dat in mijn ogen helemaal niet is? Ik zou evenmin ooit kunnen trouwen louter uit politieke of financiele redenen. Stel u eens voor dat je als vrouw met onze oh zo charmante koninklijke kwal moet trouwen. Ik zou me als vrouw in mijn eer gekrenkt voelen. En het is bijna een misdaad om je kinderen zo'n dweil als vader te geven.
Laatst gewijzigd door Dutch_Strawberry : 11 maart 2014 om 09:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat de vrouw financieel zelfstandig is heeft daar natuurlijk ook veel mee te maken. In landen waar de vrouwen geen of amper hun eigen job mogen uitvoeren is manlief wel degene die haar in leven moet houden, en dan kan je allicht niet zo snel de deur achter je dichttrekken. Slavernij ligt daar heel dicht bij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 11 maart 2014 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu zie ik: Conscience was mij voor, maar dit is het in de meeste gevallen, niet meer en niet minder. Laatst gewijzigd door DewareJakob : 11 maart 2014 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Noem jij dat dan 'succes'? Ik noem dat 'ziek' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Minister-President
|
![]() Hiero Castor: het huwelijksgeluk in Irak zal binnenkort weer hoge toppen scheren
Wetsvoorstel Irak: meisjes huwbaar als ze 9 jaar zijn Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mohammed was én de bedenker, én de uitvoerder.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |