![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen kent het wel.
De flik die aan staat te schuiven met een bestelling broodjes voor het halve kantoor. Combi op de parking. Mag dat eigenlijk wel? Het dienstvoertuig (en diens brandstof) gebruiken om 's middags eten te gaan halen? Ik mag van mijn baas onder de middag ook een broodje gaan halen maar dan wel met mijn eigen vervoer. Wat als zo'n combi tijdens het halen van broodjes in elkaar wordt gereden? Buiten de werkuren? Ben ik de enige die dit grote belastingsgeldmisbruik opmerkt?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand vertelde me ooit dat ze dat voornamelijk deden als ze van hun ronde terugreden naar het kantoor maar dan is het binnen de werkuren.
Betalen wij dan flikken om broodjes te gaan halen? En als het buiten de werkuren gebeurd: kunnen flikken na hun uren a volonte gebruik maken van hun dienstvoertuig? Om 's zaterdags een beetje in't zwart te gaan metselen bv?
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Het is voor een agent in uniform zelfs verboden bij wet om iets te kopen of aan te nemen. Dienstvoertuig mag wel gebruikt worden voor logistieke zaken "als de noodzaak zich voordoet".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Awel, eten halen is toch ook een logistieke zaak ? En als je honger hebt doet de noodzaak zich toch voor ?
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Bij conclusie: ze mogen der met het camionetteke naartoe rijden en tot aan den toog gaan en dan zeggen: "Neent merci, madam. Nie bijnst de diensturen."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Robocop heeft geen voedsel nodig, je moet hem alleen tijdig met het stroomnetwerk in verbinding stellen zodat hij zijn batterij kan opladen.
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg zageventen, die mensen moeten ook eten hé.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Laat mij raden...onlangs nog een boete gekregen en een beetje gefrustreerd?
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door non-conformist : 15 april 2014 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten allemaal dat de Belgische politiediensten het niet zo nauw nemen met de wetten die ze zelf moeten controleren. Dit misbruik wordt dan ook meestal onder de mat geveegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen is vragen of ik ne combi mag lenen voor 't weekend...
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verbaast mij nu eens niets dat ze bij de politie van zo'n dingen doen .. en wat zeg je van die ripoux die na diefstal op het plaats delict zelf vanalles meescharrelen, mispeuteren etc .. *** 17:20 Politie slikt, snuift en dealt zelf *** http://www.youtube.com/watch?v=-9g2Bg1nJ6I (een nl link maar zeker geen louter nl praktijk .. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat verbaast mij nu eens niets dat ze bij de politie van zo'n dingen doen .. en wat zeg je van die ripoux die na diefstal op het plaats delict zelf vanalles meescharrelen, mispeuteren etc .. *** 17:20 Politie slikt, snuift en dealt zelf *** http://www.youtube.com/watch?v=-9g2Bg1nJ6I (een nl link maar zeker geen louter nl praktijk .. ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |