![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is iedere Vlaming, iedere boreling, iedere hoogbejaarde, iedere leefloner ... die 750 euro per jaar afdokt aan "de Walen". Alleen voor sociale zekerheid; we spreken nog niet over de andere zakes.
Valt dit nog onder solidariteit? Ja, indien ze dan hun best zouden doen om zich modern, efficiënt, zuinig ... te organiseren; (vb. ziekenhuis model versus huisartsen gestuurd model) neen, indien ze dit als een eeuwigdurend recht opeisen, ongeacht enige toegeving tot poging om orde op zaken te stellen. Aangezien we dit laatste al 1000 keer geprobeerd hebben, vind ik dat het nu genoeg geweest is. titel: Transfers sociale zekerheid bedragen 4 tot 5 miljard http://www.standaard.be/cnt/dmf20140425_01080886 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Er zou eens iemand het volgend engelstalig spreekwoord aan de walen moeten uitleggen, en dat zou veel oplossen. NEVER BITE THE HAND THAT FEEDS. dwz, nooit in de hand bijten die u voedt. En dat is nu juist wat de walen wel doen. Mijnen hond is veel slimmer dan dat, die bijt niet in mijn hand, en krijgt veel van mij gedaan en we zijn de beste maatjes. Maar ja, breng dat maar eens de walen aan hun verstand.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind allang dat het genoeg is geweest, maar de traditionele partijen vinden dat dus blijkbaar niet. Laten we vooral d�*t goed onthouden op 25 mei.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hebt ge een bron naar die studie? |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daar veel te dom voor. Ik begrijp niets van beide elementen van de vraagstelling, dus wat zou ik die kunnen vergelijken om een verschil te detecteren. Dat ik zo dom ben, dat wist jij toch al lang ! Waarom stel je dan die vraag ? Ik geef een link naar de gazet, èn ik doe de moeite om titel èn inhoud van het artikel te knippen en plakken. Is dat nu nog niet genoeg voor jou om daarmee "verder te vliegen" ? .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.akvsz.org/pages/sub/10593/Bestuur.html edit : niet dat het me verwondert, maar als je naar hun oprichtingsakte kijkt lees je dit : Citaat:
Mag dus naar de vuilbak. Laatst gewijzigd door Pandareus : 25 april 2014 om 10:19. |
||
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ah, hoe zalig het moet zijn om te leven in een wereld waar je enkel rekening moet houden met de mening van de mensen waar je het al op voorhand eens mee bent.
Zoveel mentale inteelt, heeft dat hetzelfde effect als normale inteelt? |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan was alles zonneklaar. .
|
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Het is u waarschijnlijk niet opgevallen dat ze enkel de cijfers gebruiken van de werkloosheidsgraad. Citaat:
Laatst gewijzigd door pajoske : 25 april 2014 om 13:07. |
||
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en als we er nu nog voor zorgen dat die niet-werkzoekende werklozen ook altijd en immer niets-ontvangende niet-werkzoekende werklozen zijn, dan is alles koek en ei, niet?
|
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik betaal 2600€ personenbelastingen per maand. Geloof me vrij: ik sta aan de betalerskant in de begrotingen
![]() geen enkele partij doet iets waardoor ik minder belastingen zou moeten gaan betalen. Er zijn er wel die mij nog meer willen gaan belasten, maar die gaan gelukkig met wat chance niet aan de macht meer komen. |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageer niet op eenzijdige stellingen van organisaties zoals OVV, doorbraak-toestanden e.d. Net zoals ik niet reageer op eenzijdige stellingen vanuit de hoek van PVDA, waar ze in het zelfde bedje ziek zijn maar dan gewoon vanuit een ander perspectief. Het is nauwlijks zinvol te noemen van op cijfermateriaal te reageren dat niet vanuit officiële origine komt. Of voel jij je geroepen om te reageren op de onzin van pvda inzake fraude van 30 miljard die we effe gaan oplossen door een vermogenstaks ? Ik niet in elk geval. Net zomin voel ik de drang om te reageren op de 'cijfers' van een hoop fans die zich verenigen in een noemer OVV en dan met een air van sérieux hun politieke doelen kunnen ondersteunen met 'dossiers' te publiceren en naar de pers te sturen. Liefst nog via wat onhandig verkapte mantel organisaties zoals hier het geval is. Hoe de journalist van dienst van DS zo stom is geweest van dat allemaal klakkeloos over te nemen zonder enige controle van de bron is me overigens ook een raadsel. Als je naar die bende amateurkes hun website gaat zie je onder de rubriek 'publicaties' dat hun laatste schrijfsel van maart 2013 dateert... Dit is steriel gelul en hoofdzakelijk recyclage van vives teksten. Wat er een journalist heeft toegebracht om in april 2014 iets te publiceren over een organisatie die blijkens haar eigen website reeds in staat van hibernatie is sinds meer dan een jaar is mij een raadsel. Maar ik veronderstel dat jij met je visie op mentale inteelt daar wellicht een goed antwoord op kunt formuleren ? |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algemene opmerking, los van de inhoud van dit topic: journalisten zijn ongelooflijk lui. Vandaar dat ze graag volledig uitgewerkte persberichtjes krijgen die ze maar te copy-pasten hebben.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uit bevragingen blijkt ook dat journalisten voor 80% politiek links zijn. Zie ik daar enige correlatie verschijnen
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() De solidariteit is interpersoonlijk georganiseerd, net als in elk beschaafd land. Hoe groter de discrepanties tussen steden, arrondissementen, provincies, gemeenschappen, gewesten... hoe meer nood er is aan eenheid om verschillen uit te vlakken en om te waarborgen dat iedere Belg recht heeft op dezelfde volksgezondheid.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze sociale zekerheid is nog amper sociaal, en is helemaal niet meer zeker. Laat het orkest evenwel verder spelen, we zijn onzinkbaar. En blind. .
|
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De combinatie van lui en links is zeer zeker te verkiezen boven lui en rechts want dat geeft meestal aanleiding tot zelfvoldane uitvreters die zitten te defaeceren op de rest van de bevolking.
|
![]() |