![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zo blijkt uit dit nieuwe filmpje van 'onze jongens' in Syrië.
Wie dacht dat het daar 'afzien' en 'ontbering' was mag terug gaan zitten. Club Mediterranee voor terroristen. AK47 om burgers te terroriseren in de prijs inbegrepen. http://www.hln.be/hln/nl/9556/Opstan...in-Syrie.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat zo? Waaruit blijkt dat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt dit uit?
Zolang ze maar niet naar hier komen en zo te zien hebben ze daar geen enkele reden toe. XD |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Wie wilt er nu in godsnaam op dit moment in Syrië gaan wonen? Veel plaatsen zijn er verwoest en herleid tot puin.
Het is daar trouwens ontzettend smerig. Vuiligheid overal op de straten. Ik kan het weten, ik ben er zelf geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zullen we dan maar gewoon hopen dat ze daar blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas is dit praktisch niet mogelijk in het o zo "beschaafde" België/Nederland. Waar wij de ophanging van pedoseksuelen onmenselijk vinden, maar een pedoseksueel wel na 3 jaar gevangenisstraf een huis voor een basisschool geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Volgens mij kan je met een Belgische uitkering op wel meer plekken comfortabel leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Uit de statistieken en persberichten over uitkeringen aan allochtonen. Remember, de helft is niet aan het werk. Die overleven niet enkel door de gratie van Allah maar ook de leeflonen die volgens het PS-model royaal uitgekeerd worden aan hun uitkeringsbehoeftig kiesvee. En zo komt het dat Brussel inmiddels minder autochtonen dan allochtonen telt.
De grootste hoop zijn Marokkanen, aanhangers van de bloederige islamreligie. Het zijn die mensen, zogenaamd 'gematigden' die hun kinderen met de papfles meegeven hoe ze kaffers en ongelovigen moeten haten, en hoe die het best omgebracht worden volgens de instructies van Allah. Het staat ook in hun religieus boekske, de koran, dat door het sossenvolk nooit gelezen wordt, hoewel de de islam wel al tot partijreligie verheven werd, met officiele erkenning en royale sponsoring en subsidies . En zo komt het dat het importaddergebroed van de sossen kelen gaan oversnijden en met kalahnikovs mensen gaan ommaaien in Syrië om de ware islam volgens de koran te gaan belijden. Gesponsord door de sossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er eerst van uitgaan dat ze daarblijven omdat het daar zo slecht nog niet is maar als ze toch terugkeren met scherp schieten. Sterk geredeneerd Nietzsche.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. En terecht natuurlijk. Waarom zou je een hele familie straffen voor het wangedrag van één familielid? Als jouw broer door geflitst wordt, moet jij dan mee de boete betalen?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Om nog maar te zwijgen van de lonen. Maar ja dat is zowat met elk westers loon zo in pakweg elk zogenaamd derde en vierde wereldlanden; polen, roemenie, oekraine, congo, nigeria, egypte, marokko,...
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helaas geeft het een stammencultuur een ferm voordeel, daar die de voordelen kunnen bundelen, en de nadelen afwentelen. Nu is de vraag, in hoeverre is een stammencultuur, of zoals een bepaalde antropoloog het omschrijft "amorele familiecultuur" te combineren met een verzorgingsstaat zoals die hier gegroeid is? De verzorgingsstaat die U trouwens verdedigd als een duivel in een wijwatervat. Ironisch eigenlijk. "Extreem rechts", uw aartsvijand, gebruikt die "stammencultuur" als leidraad om een "wij en zij" systeem op te zetten. En blijkbaar is links, zelfs niet extreem, met exact hetzelfde bezig. Is het misschien een menselijk trekje? En dat is wat ik extreem links, en extreem rechts verwijt, een mens is geen mier. Beide systemen leiden tot 1 resultaat. Een zeer kleine groep met alle macht, en de rest, die zijn herleid tot robots.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 april 2014 om 06:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bevalt een alternatieve omschrijving van de realiteit U niet?
Spijtig, maar ik zie er de realiteit wel van in.
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is gewoon een eufemisme voor wat ik zei: een dampende hoop stierenstront. Heeft geen fluit met de realiteit te maken. Dat weet jij net zo goed als ik.
|
![]() |
![]() |