![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Morgen gaan velen niet werken,ze nemen een dag verlof op en maken de brug.Federale ambtenaren niet,zij krijgen een"dienstvrijheidstelling",dit wil zeggen dat ze niet moeten komen werken maar toch betaald worden en geen verlofdag worden afgetrokken.Dit jaar geld dit voor 2 mei,30 mei en 10 november.Reken dit door naar een loopbaan van 40 jaar en je zal zien dat ze 120 dagen of een half jaar betaald zijn om niks te doen en dat terwijl ze zo al minstens 8 dagen meer verlof hebben dan mensen in de private sector(320 dagen na 40 jaar,1 jaar en 4 maanden).Op 40 jaar 2 jaar betaald om thuis te blijven,niet slecht,jammergenoeg op mijn kosten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat houd je tegen om zelf ambtenaar te worden?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kan je nu "inhoudelijk" reageren op afgunst, nijd en jaloezie? Ik kan alleen maar eens meewarig het hoofd schudden en me afvragen waarom je zelf geen ambtenaar werd, als je denkt dat het daar allemaal zo veel beter is dan elders...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien niet geslaagd in de selectieproeven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Stel je voor dat men vanaf morgen ambtenaren een uur per dag langer laat werken,in ruil mogen mensen in de privaat dan enkele dagen extra verlof op nemen.Wedden dat de ambtenaren zullen protesteren?Zou u dat dan ook jaoezie noemen van hun kant?Ik denk het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag gewoon gelijke behandeling,de gepriviligeerden noemen dat natuurlijk jaloezie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus als ik extra moet betalen(werken) voor jullie verlofdagen is dat normaal,een reactie hier tegen is jaloezie,omgekeerd doet zou de ambtenaren natuurlijk tilt doen slaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien dan maar het leven terug indelen op communistische wijze ..zijn we van al die ongelijkheden direct verlost .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 1 mei 2014 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En hij is vandaag en morgen ook thuis ....ze maken ook nog eens de brug die snoodaards !
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 1 mei 2014 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De Vlaamse ambtenaren staken toch niet. Het zijn de Waalse ambtenaren die hun al die voordelen hebben bezorgd en dan maar klagen over die Walen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk onderhoudt de werkende klasse en de bedrijfswereld de ambtenarij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de bedrijven zijn al die extra verlofdagen (die weinig of geen relevantie meer hebben zowel godsdienstig als historisch) wel een miljardenkost. Ook voor de economie in het algemeen trouwens. |
|
![]() |
![]() |