![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
waren? ![]() Al eentje bij dat zijn smoeltje weet te camoufleren merk ik. Reden: pollen, slechte lucht????? Citaat:
![]() Ik schreef een tijd geleden dat die MaggieDB zo fake was als iets en ik heb precies gelijk gekregen. Men blijft ze gewoon uitnodigen punt. (zij die eraan verdienen wel te verstaan) Grenscontroles? (andere landen doen dat, de uitzendingen zijn te bekijken op TV, in België is het alle dagen 'opendeurdag') MigratieSTOP DNA tests ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2014 om 08:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Lang leve Maggie en de demagogische regimepers!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afghanen hand in hand terug naar eigen land!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat zijn op z'n minst nog Poolse en Spaanse meisjes, dat is nog iets of wat Europeaans en tenminste wel werkwillig en niet cultuurvernietigend. Er zullen zich nog leuke taaltaferelen afspelen in de rusthuizen. Spaans/Pools/Arabisch/gebrekkig Nederlands/vul zelf aan tegen oudjes die alsmaar sterker plat Vlaams spreken (dementerende mensen vergeten AN en spreken terug het dialect uit hun kinderjaren, zo blijkt).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je den bak vol vreemdelingen steekt, heb je cipiers nodig. = werk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() geef ze na 3 jaar een test of ze ingeburgerd zijn.
is dit niet het geval dan moeten ze maar naar een land dat hun beter ligt. er zullen veel minder asielaanvragen komen als het systeem 2 richting werkt |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan maar hopen dat je wat verkeerd gegeten hebt even daarvoor???
Laat maar komen ... Nooit zoveel vluchtelingen Syrische asielzoekers welkom in Europa! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niks van, afgewezen is afgewezen. Je moet consequent zijn, dan zal het misbruik vanzelf goeddees stoppen. Als ze eenmaal weten dat de truc van hier maar lang genoeg blijven plakken niet werkt, zullen ze het ook niet meer proberen. Geen uitzonderingen maken is zeer belangrijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Waar blijft de reactie van Vive La Belgique?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet niet of de foto direkt te maken heeft met de huidge "golf" asielzoekers.
Dit lijken mij nochtans jongemannen op militaire leeftijd. Ze zouden behoren zich te melden bij het ANA of de ANP...of voor mijn part toetreden bij een van de milities van de Noordelijke Aliiantie of AQ-gelieerd. De problemen van Afghanistan moeten eerst UITGEVOCHTEN worden..en door de Afghanen zelf.. Dat doe je niet door de "brave" mannetjes te laten vluchten zodat enkel de brutale vlerken en de maffiozo achterblijven om de boel te bestieren... Ten tijde van WO1 en WO2 konden "jonge mannetjes",zelfs in den vreemde ,hun (leger)plicht niet lang ontlopen,desnoods haalde het "opvangende" land zelf iedereen op die MOEST gaan helpen(al was het op de koopvaardij,ook een zeer riskante job toendertijd)...en al zeker als dat "opvangende" land zelf zijn jong volk opofferde in datzelfde konflikt. Neen,zij behoren de AK47 op te pakken,kant te kiezen en te vechten! schande Ik heb vele malen meer respect voor de Taliban dan voor die sujetten ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 21 juni 2014 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |