![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoes ???
Steunt hij zijn partij niet meer, net nu het zo nodig is twee dagen voor de verkiezingen??? Nu moet ik in tranen uitbarsten hoor !! titel: Antwerpse sp.a begraaft hoofddoekverbod loket link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140523_01116352 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Straks zijn ze nog tegen stemrecht voor vrouwen.
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een stem op de sp-a is een stem tegen de maatregelen van de sp-a?
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voor de verplichte boerka, met 20 zweepslagen als straf bij overtreding.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijd voor alle niet-moslims om hun spa stem weg te bergen er voor een andere partij te stemmen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() sp.a =
Governments don´t want a population capable of critical thinking, they want obedient workers, people just smart enough to run the machines and just dumb enough to passively accept their situation (George Carlin) |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Jammer dat ook De Coninck hierachter staat. Strafpuntje voor haar.
Op mij moeten ze sowieso niet meer rekenen. Ik hoop dat Janssens nog een comeback maakt, samen met Vandenbroucke, maar niet binnen de Sp.a.: daar valt geen eer meer te halen. |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Das gemakkelijk hé, roepen dat ge uw eigen beslissingen zou omdraaien als ge in de meerderheid zou zitten, puur om het verloren kiesvee terug te lokken.
'Een kat in het nauw maakt rare sprongen' ![]()
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 23 mei 2014 om 09:22. |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Ze luisteren enkel naar wat hun moslimkiezers vragen..... de islam is de wet voor hen.
Naar de grieven van de autochtonen hebben ze de laatste 30 jaar geen oren.... |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() juist, daarom dat ik er ook ben weggegaan...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ze dan toch de regelkes van hun eigen totalitaire vrouwenonderdrukkende ideologie willen volgen, dat ze het dan ineens goed doen hé. En niet, zoals ik mocht meemaken : de Antwerpse Wintervuur organizatie zorgde voor een uitvoering van Mozart's Requiem in een kerk te Hoboken, uitgevoerd door de Antwerpse academie. In het kerkportaal stonden tafeltjes waar men nog kaartjes kon kopen, aan de deur stond iemand om je kaartje te scheuren, en éénmaal BINNEN in de kerk stond een hoofddoek om "Welkom" te zeggen. Waarvoor diende dat in feite? Volgende keer een opvoering in een moskee, met een gelijkaardige setting, alleen ga ik dan BINNEN in de moskee met mijn klompen en vergiet staan, om "Welkom" te zeggen. OK?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 mei 2014 om 10:03. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Maar Gennez had dikkere tetten hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens "aan het loket" is toch ook binnenshuis?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Vreemdeling
|
![]() Een vertegenwoordiger van de Stad Antwerpen die mensen welkom heet in een Kerk ?
Huh ? |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkele reden om daar bij het binnenkomen een hoofddoek te zetten. Ze hadden er anders ook een Hare-Krishna monnik kunnen zetten voor mijn part. Citaat:
(het was het Koninklijk Conservatorium, niet Academie - mijn fout). "Wees welkom" zei de hoofddoek, met een brede armzwaai naar de stoelen wijzend. Net alsof we in de biechtstoel zouden plaatsgenomen hebben. PS.: ook belangrijk: het was de énige hoofddoek die ik zag die avond. In het publiek schitterden ze weeral eens door afwezigheid. het was dan ook een culturele bedoening. Geen plaats voor halal toestanden dus.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 23 mei 2014 om 12:12. |
||
![]() |
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() De onafhankelijke kunstenorganisatie Antwerpen Open organiseert Wintervuur, niet de Stad Antwerpen.
Zouden de Hells Angels Antwerpen een opvoering organiseren, zijn dat dan volgens jou ook vertegenwoordigers van de Stad Antwerpen en mogen zij hun kleuren niet dragen ? |
![]() |
![]() |
#20 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat: