![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De onvoorwaardelijke anti's hebben alles geprobeerd om van landverrader Snowden een held te maken, al was het maar omdat hij een lelijke trap gaf aan de VS, waar het de anti's in wezen om te doen is.
Nu blijkt wat velen al wisten, namelijk dat Snowden inderdaad een vulgaire landverrader is, hij werkt gewoon voor de Russische geheime diensten. Bah! Snowden is cooperating with Russian intelligence . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Jaja, iedere Amerikaan die kritisch durft te zijn tegenover Amerika is een landverrader. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu misschien wel, maar op het moment van de feiten niet. Is nog steeds bewonderenswaardig om de praktijken die door het regime in de VS tegen hun eigen bevolking gebruikt worden aan te klagen, temeer ze duidelijk hun eigen wetten overtreden en hun gekozen vertegenwoordigers voorliegen. Heb trouwens zo mijn twijfels bij zijn verklaringen gezien hijzelf al bijna 20 jaar in de VS woont na zijn overlopen. Denk eerder dat hij wat media aandacht nodig heeft voor een boek dat op uitkomen staat. Laatst gewijzigd door Dade : 23 mei 2014 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Goeie bron wel, nen overloper die al 20 jaar niet meer in Rusland geweest is. Daar valt weinig tegen in te brengen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tsja....
Hij leeft nog dankzij de Russen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent van mening dat die documenten van de Amerikaanse overheid geheim hadden moeten blijven ?????
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat een bombastische titel... Ik hou van Amerikaanse films en series, hun schrijvers en hun muziek, ik ben het land dankbaar voor de bevrijding, ik ga er graag op reis, ik bewonder hun wetenschappers, maar ik haat hun politiek, ben ik nu ook een rabiate Amerika-hater?
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat Snowden met de Russen samenwerkt, is misschien intimiterend voor de gemiddelde Amerikaan, maar als dat het sterkste argument is, zegt dat veel. Maar, het was toch al duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De man is een landverrader, nothing more, but certainly nothing less. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is maar een stukje grond, hoef je niet emotioneel om te doen hoor. Laatst gewijzigd door Nietzsche : 30 mei 2014 om 16:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hij is en blijft een landverrader. En de onvoorwaardelijke anti's lopen hem op te geilen, alleen maar omdat hij de V.S. heeft verraad. Mocht hij hetzelfde hebben gedaan in Rusland of China, ze zouden hem zelf opknopen als ze konden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij mag van mij een nobelprijs krijgen. Hij ontmaskerde een gigantisch machtsmisbruik door NSA vergelijkbaar met de Stasi van derig jaar geleden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Je mening is blijkbaar eerder marginaal. http://www.newsweek.com/most-america...ll-says-253163
![]() |