![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
straf : 5 jaar cel en 8800€ schadevergoeding ... hier keert mijn maag van. menen ze dit nu bij justitie ??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderen en hun eerbaarheid hebben in Belgie nu eenmaal weinig waarde.
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() De rest van het leven van dat meisje is mogelijk helemaal verpest. Hij mag 5 jaar in de cel gaan en hij kan opnieuw beginnen.
Het rechtssysteem moet 2 zaken doen: Afschrikken en ervoor zorgen dat het niet opnieuw gebeurd. Het doet geen van beide.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 19 juni 2014 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() daar vrees ik idd voor, dat dit de maximumstraf is. vrij hallucinant.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan een tweede keer bij jouw post. Daarom checkte ik even, en dan blijkt dat jij wel behoorlijk uit je nek kan kletsen. Zie quoot verder. De man is 36. Niet haar liefje van 18 (wat voor mij de zaken helemaal zou omkeren ...) Een meisje van 14, bepotelen, zwanger maken, de feiten ontkennen dus haar beschuldigen van liegen, dan de feiten verdraaien qua instemming dus haar beschuldigen van hoer. Haar levenslang moeten doen leven met een geforceerde abortus. (en dan nog chance dat de kaloten met hunne roi Baudoin het niet meer voor het zeggen hebben ...) http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...table_name=wet Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hier was het "de beste vriend van de vader". Moest ik die vader (of moeder) zijn, ik weet écht niet of ik dat stuk ongeluk niet persoonlijk iets zou aandoen. Een vraag die ik me stel: waarom die abortus in Nederland? Vermits het hier inmiddels ook legaal is? Nog een "geluk" dat ze zwanger was, of die kerel was er ongestraft vanaf gekomen en het meisje had met dat opgekropte trauma blijven zitten! ![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 19 juni 2014 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de man van die vijf jaar er drie doet zal het veel zijn. Je moet stoppen met smoelentrekken en kiezen, want vijf jaar voor zo'n verkrachting is in Belgie - het land dat volgens u tegen elke prijs moet gered worden - de realiteit.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 19 juni 2014 om 15:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() "Het volk moet zich niet bezighouden met rechtspraak, die hebben daar niet voor gestudeerd en oordelen vanuit hun emoties" hoor je dan..
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Een waarheid als een koe
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" Laatst gewijzigd door Zeus : 19 juni 2014 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dan zou het nog twintig jaar te weinig zijn.
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() Nonsens, dom-gestudeerde ingenieurs maken soms ook constructies waarvan iedereen met een beetje boerenverstand kan zien dat het op niks trekt.
Hetzelfde met 5 jaar (3 jaar in de praktijk) gevangenis voor het verpesten van het leven van een 14 jarig meisje. In dit geval is de kritiek van (een deel van) de bevolking terecht.
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 19 juni 2014 om 16:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want dan worden ook in Duitsland lagere straffen uitgesproken : Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Waarom krijgt hij zo weinig tijd? Zoals al aangehaald is het normaal meer en hij heeft duidelijk niet meegewerkt. Hij is ******** 9/10 buiten nog voor ze meerderjarig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U moest eens weten wat voor beschuldigingen over pedofilie er lopen tegen toprechters in België en in Nederland. Je moet bijna een pedofiel zijn om een lintje te kunnen dragen in de benelux |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij gebrek aan iets beters: voor zo'n feiten 20 jaar in den bak. Terwijl dat hem daar zit, zal hij toch straffe toeren moeten uithalen om een tweede slachtoffer de rest van haar leven te ruïneren. En wat de Schoof betreft: die is voorstander om bij dergelijke feiten verplicht een fysieke castratie te ondergaan. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 19 juni 2014 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |