![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dankzij Peter Verlinden weten we dat het woord "neger" racistisch is.
Nu lees ik net dat nog andere slogans racistisch zouden zijn: Citaat:
nu, volgens mij mag je nooit op iemand anders zijn gevel gaan tekenen, schilderen, graffiti spuiten etc. Maar blijkbaar is de ene gevel toch de andere niet. De Winter zijn gevel wordt bijna als schoolbord gebruikt en daarover hoorden we nooit iets, laat staan dat daar racistische dingen op staan. Maar zijn volgende zinnen nu ook al racistisch? Weg met islamisering', 'Stop islamisering Zelzate', 'Stop ritueel slachten', 'Stop kinderverkrachters', 'Stop Islamterreur'. qua uitholling van een ernstig vergrijp kan zoiets tellen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zoals ik elders al zei: mochten moslims zoiets op een kerk of synagoge kladden, Vlaanderen en dit forum zouden op stelten staan. En terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Neen, je ziet dingen die er niet zijn, het is geen haat of racisme, het is een uiting, misschien zelfs een waarschuwing voor de Islam.
En het is vandalisme.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oops sorry. Doge was me al een paar uur voor.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=203193 Blijkbaar vallen we beiden over exact hetzelfde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Maar dat is toch wat ik zeg? Het is ook vandalisme.
Wil je het niet snappen misschien?
![]() |
#7 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is vandalisme én een uiting van haat, net omwille van de keuze van de locatie; dat laatste ontken jij toch?
Laatst gewijzigd door Miauw! : 4 juni 2014 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zeg alleen dat je uit de feiten niet kan afleiden dat het om haat gaat. Het gaat om het bekladden van een moskee met waarschuwingen tegen de Islam. De keuze van de locatie zal waarschijnlijk geweest zijn om de boodschap kracht bij te zetten en er meer aandacht rond te krijgen. Jij mag mij eens vertellen waar jij haat ziet. Als ik nu een Greenpeace kantoor beklad met, "Pas op voor rubber Greenpeace bootjes!" Ben ik dan een Greenpeace-hater? Neen, dan ben ik een vandaal, die waarschuwt voor Greenpeace
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 4 juni 2014 om 09:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Zelfs dan nog zullen ze het licht van de zon ontkennen, al was het maar om niet te moeten toegeven dat ze naïef/blind geweest zijn
![]() Laatst gewijzigd door plakker : 4 juni 2014 om 10:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Kinderverkrachters moeten we anders niet "importeren", die hebben we zélf genoeg. En rituele slachters waren hier ook al lang aanwezig voor de eerste moslims hier kwamen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Misschien, maar dat weet je niet.
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo veralgemenen, zou dat ook geen racisme zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Je bedoelt dat men "onze" slachters het onverdoofd slachten heeft verboden? Dat is maar goed ook! Ik ben absoluut tegenstander van onverdoofd slachten, hoor, ook om religieuze redenen. Een "god" staat niet boven de wet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() "De Vlaming" gelijkstellen met Voorpost zou een grove veralgemening zijn, ervan uitgaan dat de Voorposters als groep dezelfde gezindheid hebben, lijkt me niet echt een veralgemening. Is het bv. veralgemenend te stellen dat zo goed als alle CD&V-leden CD&V stemmen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de moslimpedofielen krijgen een trouwfeest. Rituele slacht was enkel toegestaan aan een handjevol joodse slachters (ook daar ben ik niet mee akkoord). Sinds heel de halalbusiness (het IS een business, die de volledige voedselmarkt poogt in te nemen) de slagerijen hebben overgenomen, wordt een groot gedeelte van het vee ONVERDOOFD geslacht, dit terwijl dit NIET is toegestaan. Probeer toch eens de onderliggende mistoestanden en beweegredenen te vinden aub.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |