![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() 3 unieke nota's van De Wever verstuurd via koerier.
Toch is deze gelekt naar L'Echo. Wie o wie is die snoodaard? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sander Loones
Dat ze per koerier zou verstuurd zijn is dan gewoon maar pro forma. De nota is in digitale vorm verspreid. Het kan natuurlijk zijn dat er per koerier een USB stick of CD-Rom is opgestuurd. Per koerier stuurt men echter meestal enkel afgedrukte en met de hand geparafeerde nota's. De nota die ik op internet heb gevonden is niet met de hand ondertekend.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() en ik dacht ook dat de 'gelekte nota' niet de volledige nota was, maar een samenvatting, of heb ik het nu volledig mis?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Lutgen misschien? Hij wil voorkomen dat een nieuwe informateur dezelfde coalitie-mogelijkheid gaat onderzoeken. Laatst gewijzigd door cato : 25 juni 2014 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De makers van de nota's weten het...
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De PS heeft dat gelekt. Toch vrij duidelijk dacht ik?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Alleszins is Lütgen de nota met de PS op haar hoofdkwartier gaan bespreken..
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Deze partijen hebben er belang bij om zo snel mogelijk N-VA buiten de deur te zetten en aan te geven dat ook Peeters niet verder moet gaan in deze richting. Voor hen is het een PS regering, of geen regering. In ieder geval een regering zonder N-VA |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat op 19 pagina's. De nota is sinds gisterennamiddag integraal te vinden op internet.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het door een politieke partij werd gelekt had men dat kunnen aantonen aan de meta-data van het document. Het is een eenvoudige truc. Je stuurt een pdf naar verschillende partijen die identiek maar met verschillende meta-data. Als het document dan op internet komt dan kan je aan de meta-data zien welke versie het betreft.
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 25 juni 2014 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je beschikt over het originele Word document en de nodige software is het een fluitje van een cent. Voor zover ik weet is enkel de PDF versie van de nota terug te vinden op internet en niet het originele Word document.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 26 juni 2014 om 10:20. |
|
![]() |