![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gisteren avond rond middernacht naar huis gereden. T.t.z. mijn partner reed want ik had teveel alcohol gedronken om nog achter het stuur plaats te nemen.
Op een bepaald moment springt er plots een flik tevoorschijn uit een zijstraatje en gebiedt de auto vóór mij om de zijstraat in te rijden. In die zijstraat stonden er nog een aantal combi's. Ik heb een sterk vermoeden dat dit kadert in de BOB-campagne. Wie onder jullie heeft er in de maand december al moeten blazen? Ik ben er al 2X aan ontsnapt. Ik mocht door rijden. Eigenlijk ben ik nog nooit tegen gehouden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een paar weken geleden. Snel even opzij, blazen en ik mocht doorrijden. Al bij al 3 minuutjes. TOT... ik een bob-sleutelhanger vroeg... Daar heeft oompje agent een half uur achter moeten zoeken in zijne combi.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik nog niet, maar nu drink ik niet als ik met de wagen rij.
Dat is niet te avonturen in deze tijd van het jaar.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar niet tijdens deze periode van het jaar.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ooit het stukje van George Carlin gezien over hoe hij reageert als-ie iemand overhoop heeft gereden? Zeker kijken.
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar..... misschien is dit de manier om hen (de flikken) weg te jagen: ze houden je tegen en voor de ze iets zeggen vraag je de sleutelhanger. (Niet dat ik begerig ben naar dat dom ding). 'Ahja, want ik heb niet gedronken...'. Misschien laten ze je dan rijden.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ikke? Denkte gij dak ik ander de refleks heb voor mijne friet terug op de passagierszetel te zetten, mijne gordel aan te doen en mijne gsm weg te steken in 15 seconden?
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Tussen haakjes, die campagne is toch weer pure discriminatie ? Bob....mannelijk...dacht ik toch.
In 't Frans zou je nog kunnen spreken van de Bob-et-Bobette-campagne, maar het vrouwelijke van 'Bob' in 't Nederlands ??? Bobine ?????
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewust onbeschonken bestuurster. Kzie het probleem niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een maat van me , met oud op nieuw , had prijs !!
Ondanks dat die de gratis nachtbus kon nemen !! Maar nee , want dan kon die zelf niet wegrijden wanneer die wou !! Het cafe lag op de busroute !!!! En nu is die pist op de flikke !! ![]() btw: Hij heeft zelf geen auto !! De bus wil die sowieso niet nemen , al die wachttijden , al die mensen op de bus , ondanks dat die een omnipas heeft !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op kerstdag moeten blazen.
Was ook de eerste keer. Wel sleutelhanger gekregen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Driiiiiiiiiiink, driiiiiiiiiiiink, broederke driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiink! Tralala **hik**!
![]() |
![]() |