![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Indexering lonen blijft automatisch" staat er te lezen in de Gazet van Antwerpen. De automatische indexering van de lonen blijft bestaan en er komt géén beperking van de werkloosheid in de tijd. Dat hebben N-VA, CD&V, Open Vld en MR afgesproken voor ze zich engageerden om samen de nieuwe federale regering te vormen.
Wat blijft er dus nog over van het programma van de NVA? Niks! ![]() Sukkels van Vlamingen. Bart De Wever heeft jullie mooi bij jullie litsen. ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Hebben ze dat da nu toch gedaan?
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat het denken maar aan de paarden over. Die hebben daar het hoofd voor.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Wat is precies de boodschap? Dat mensen die geen automatische indexering willen moeten ophouden met stemmen op de N-VA maar wel voor de partijen die ervoor hebben gezorgd dat er nog steeds automatische indexering is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik ga het eerlijk gezegd wel een beetje missen...
Al dat gefulmineer tegen het regime... Nog een paar weken en ze zijn zelf het regime. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Dewever is al lang het regime....hij is de mol die door het regime werd uitgestuurd om met mediasteun het VB te kelderen. Opdracht volbracht en nu de totale status quo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De toekomst zal het uitwijzen. Nu al zitten huilen en in kleine hoekjes gaan zoeken achter details zal ons niet verder helpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jullie moeten alleen een beetje geduld hebben. Een paar extra kiezers zou ook praktisch zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Falco's plaat, nog steeds niet afgelopen.
Andere Jaak, tsja... de post van kabinetschef is nog altijd vacant.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laten we hopen dat er met deze regering eindelijk eens werk gemaakt w van afslanking van de overheid.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Of compromissen zijn 'not done' volgens u? Ik denk niet dat een ambtenaar, die quote zijn 9to5 wil doen, mij iets te zeggen heeft over denken BTW.
"De openbare omroep moet in de eerste plaats een essentiële, geloofwaardige en betrouwbare pijler van informatie en duiding zijn en een baken van objectiviteit." - Luc Van den Brande (voorzitter RvB VRT) ![]() Laatst gewijzigd door Perzik : 23 juli 2014 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortom, Rafje is dodelijk ongerust dat zijn geliefd bashing-thema plots verzwonden is. Hij poogt zijn superioriteits-allure terug te vinden door te laten uitschijnen dat anderen "het niet begrepen hebben". Hij wel natuurlijk, of wat dacht je...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zie enkel nog de vlucht naar landen die misschien niet in Europa liggen maar waar de steden europeser zijn dan in het hart van de EU. Dat de N-VA een mediaproduct is en een machtsvehikel was voor mij al heel lang duidelijk. Zelfs LDD valt te verkiezen boven de n-va. Denk dat DD alleen meer woog dan heel de n-va met 33 procent. Ondanks ik 100 procent een afkeer heb van die windhaan zonder overtuiging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nog 'n keer
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't communautaire gedeelte was al eerder begraven...
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De boodschap is dat de NVA zichzelf verkocht heeft om toch maar in een regering te kunnen zitten en in de vetpotten te kunnen graaien. Was dat niet duidelijk?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Arco, word een mooi dossier. Geen spaarders volgens Europa, CD&V vind van wel, N-VA mag zijn jas hier niet draaien om zijn volgelingen tevreden te stellen en CD&V mag het ook niet, want dan houden ze geen kiezer meer over. Lachen geblazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei: laat het denken maar aan de paarden over. Je brengt er duidelijk niet bijzonder veel van terecht...
|
![]() |
![]() |