![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Ik heb het altijd idioot gevonden die fake maanlanding beweringen , maar nu...?
Kijk hier eens naar: http://www.youtube.com/watch?v=Vz4qf...eature=related Heeft mij toch overtuigd.Schokkend vind ik. Het is aanbevolen om de gehele serie te bekijken.
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Een video met de titel "UFO's, Aliens, and NASA"? Kom op zeg, Argusx, ik had iets beters van je verwacht. Jij bent toch een Christen (dacht ik althans)?
Doe niet zo achterlijk en blijf af van dat "alien" gedoe/atheistische SF-religie. Het is o-zo doorzichtig en zo fake. UFO is namelijk een heel makkelijk te ontrafelen hoax. Jij kan zelfs de precieze geboorte daarvan makkelijk aanduiden: WOII De UFO was een simpele uitvinding van de Amerikaanse (tijdens en kort na de WO2 sterk gecensureerde) media. De regering-Truman gaf de opdracht om niets in het openbaar te melden over de vreemde (vooral vliegende) wapentuig van Nazi Duitsland, om te voorkomen dat andere landen te weten komen waar de Duitsers (toen al) mee bezig waren: "stealth" technologie: Laatst gewijzigd door Bertie : 27 november 2009 om 19:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Och jee daar is die bullshit weer.
Landen op de maan is niet moeilijk. Het kost veel geld, dat wel, maar het is echt niet moeilijk. Als je iet of wat begrip had van de techniek die er achter zit, wist je dat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Burgemeester
|
![]() Klinkt allemaal heel plausibel wat er het filmpje gezegd wordt.
Zou dat toch als een optie houden. ![]() Het fotograveren en de scherpe prachtige ! fotos op de maan is ook een onderwerp dat bij mij veel vragen oproept. Er zit licht in de schaduwen tegen de 'zon' getrokken... dat kan toch alleen in een studio...? En hoe kon die camera die men 'achterliet' op de maan meedraaien met de lift off van de maanlander??? De camera volgde de vliegroute..; Hoe kon dat in die tijd? Gestuurd van de aarde? En hoe kwamen die beelden life naar de aarde? Was daar een zendmast op de maan?
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!! www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het mooie aan het maanhoaxverhaal is dat juist de details die mensen laten beweren dat het allemaal nep is geheel overeen komen met de werkelijkheid.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 november 2009 om 08:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als de aarde nu (en nu kom ik naar jou toe) onderworpen is aan een machtige NWO die (mja je moet dat altijd in het Engels roepen) "hidden space technology" heeft die ze voor ons "hidden" houden en als we er nog wat buitenaardse multidimensionele kikkers bijhalen, waarom zou dan een voor die NWO met almachtige reptiel-overlords pietluttige missie als een reisje naar de maan te moeilijk zijn?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 november 2009 om 08:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() volgens mij bestaat de maan niet. verzinsel van een bende druïden die niet kunnen voetballen.
wat die witte bol in het zwerk dan wel is, dat weet ik niet. hoogstens een lamp. daar heeft zeker niemand op rondgelopen, want lampen zijn veel te warm om op rond te lopen. de maanlanding is nep, gewoon een paar playmobilmannekes in een zandbak, dat kan iedereen.
![]() |
#12 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat "onderzoek" naar Chris Everard wijst al snel uit dat hij in zowat alles gelooft. 2006 ILLUMINATI II - THE ANTICHRIST CONSPIRACY 2008 SECRET SPACE II - THE ALIEN INVASION 2008 SPIRITWORLD II - THE ALIEN KABBALAH http://www.antichristdvd.com/ Enkele van zijn fantastische werken. De gewone bullshit dus: profiteren van mensen die doodsbang zijn van een overheersende elite of orde, het aanspreken van de paranoia die deze tijden met zich meebrengen blijkbaar. Haalt trouwens een smak geld uit alle merchandising rond zijn zever.
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 28 november 2009 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Het zijn wel amusante videotjes met al die dramatische muziek en die greys die af en toe met een schel geluid te voorschijn komen. Voor de rest is het een aaneenschakeling van uiteenlopende alternatieve theorieën, waarbij men nergens degelijk bewijs levert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn dag kan niet beter beginnen.
Ik hou toch zo van Hoax en de lemmings die erin trappen ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast worden er technieken gebruikt die pas toepasbaar zijn sinds het gebruik van computers. Iets waar zelfs NASA niet over beschikte in de jaren 60. Veel van de getoonde bewijzen zijn dan nog vrijgegeven testen van de gebruikte toestellen. Het is dus allemaal gewoon een vervalsing van de makers van het filmpje. Er zijn inderdaad oefenlandingen geweest op aarde, maar er zijn ook bewijzen dat men er echt is geweest. Of ga je ook geloven dat de huidige landingen op Mars fake zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() NASA ruimte programma was een antwoord op de Russische Spoetnik programma. De Koude Oorlog was op dat moment op zijn hoogtepunt en de lancering van de Spoetnik verraste het Westen en leidde in de Verenigde Staten tot de ruimtewedloop. Stel nu eens voor dat die maanlanding volledig in scène is gebracht, ik denk dat de Russen zich zullen dubbelplooien van het lachen.
![]()
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik vind het nog altijd moeilijk te geloven dat als de amerikanen zo gemakkelijk op de maan geraakten verschillende malen, dat na zo'n veertig jaar de russen , chinezen en wij europeanen dat niet herhaald hebben. Denk eens in vergeleken met stel de jaren negentig hoe de technologie is verbeterd. Men kan dit uileggen wat men wil. Nee hier klopt iets niet.
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe zouden de sovjets trouwens gelachen hebben moest Kennedy niet hebben kunnen woord houden? Een backup plan lijkt me voor de hand liggend. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 november 2009 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Do you know, my son, with what little understanding the world is ruled? Pope Julius III 1550-1555 (1487 - 1555) Laatst gewijzigd door Argusx43 : 28 november 2009 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |