Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 november 2009, 21:36   #1
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard De maanlandingen dan toch fake.

Ik heb het altijd idioot gevonden die fake maanlanding beweringen , maar nu...?

Kijk hier eens naar:

http://www.youtube.com/watch?v=Vz4qf...eature=related

Heeft mij toch overtuigd.Schokkend vind ik. Het is aanbevolen om de gehele serie te bekijken.
Oud 27 november 2009, 17:48   #2
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht

Kijk hier eens naar:

Heeft mij toch overtuigd.Schokkend vind ik. Het is aanbevolen om de gehele serie te bekijken.
Oud 27 november 2009, 19:06   #3
Bertie
Parlementslid

Bertie's schermafbeelding

Standaard

Een video met de titel "UFO's, Aliens, and NASA"? Kom op zeg, Argusx, ik had iets beters van je verwacht. Jij bent toch een Christen (dacht ik althans)?

Doe niet zo achterlijk en blijf af van dat "alien" gedoe/atheistische SF-religie. Het is o-zo doorzichtig en zo fake.

UFO is namelijk een heel makkelijk te ontrafelen hoax. Jij kan zelfs de precieze geboorte daarvan makkelijk aanduiden: WOII

De UFO was een simpele uitvinding van de Amerikaanse (tijdens en kort na de WO2 sterk gecensureerde) media. De regering-Truman gaf de opdracht om niets in het openbaar te melden over de vreemde (vooral vliegende) wapentuig van Nazi Duitsland, om te voorkomen dat andere landen te weten komen waar de Duitsers (toen al) mee bezig waren: "stealth" technologie:
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  ho_ix_v-1.jpg‎
Bekeken: 148
Grootte:  43,9 KB
ID: 60150  

Naam:  ho_v_c_on_ground.jpg‎
Bekeken: 236
Grootte:  78,5 KB
ID: 60151  

Naam:  nazi_13.jpg‎
Bekeken: 165
Grootte:  42,5 KB
ID: 60152  

Laatst gewijzigd door Bertie : 27 november 2009 om 19:18.
Bertie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 november 2009, 23:24   #4
Tavek
Banneling

Standaard

Och jee daar is die bullshit weer.

Landen op de maan is niet moeilijk. Het kost veel geld, dat wel, maar het is echt niet moeilijk. Als je iet of wat begrip had van de techniek die er achter zit, wist je dat.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 00:02   #5
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Kijk hier eens naar:

Uiteraard. Er rijden intussen wat Mars landers rond op de gelijknamige planeet. Het grootste gevaar voor iets wat waarschijnlijk niet bestaat (satellieten) zijn afgeschreven satellieten uit de jaren stillekes toen ze ook nog maar amper telramen hadden om een vehikel in de ruimte te krijgen. En toch is de garbage blijkbaar een groot probleem voor huidige satellieten hoewel die garbage bestaat uit rommel dat nooit heeft bestaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 00:33   #6
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Uiteraard. Er rijden intussen wat Mars landers rond op de gelijknamige planeet. Het grootste gevaar voor iets wat waarschijnlijk niet bestaat (satellieten) zijn afgeschreven satellieten uit de jaren stillekes toen ze ook nog maar amper telramen hadden om een vehikel in de ruimte te krijgen. En toch is de garbage blijkbaar een groot probleem voor huidige satellieten hoewel die garbage bestaat uit rommel dat nooit heeft bestaan.
Wat hebben die satellieten eigenlijk met deze discussie te maken?
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 01:00   #7
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Kijk hier eens naar:

Bollocks
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 01:01   #8
Valentine Julien
Burgemeester

Stuur een bericht via Skype™ naar Valentine Julien
Standaard

Klinkt allemaal heel plausibel wat er het filmpje gezegd wordt.

Zou dat toch als een optie houden.

Het fotograveren en de scherpe prachtige ! fotos op de maan is ook een onderwerp dat bij mij veel vragen oproept.
Er zit licht in de schaduwen tegen de 'zon' getrokken... dat kan toch alleen in een studio...?

En hoe kon die camera die men 'achterliet' op de maan meedraaien met de lift off van de maanlander??? De camera volgde de vliegroute..; Hoe kon dat in die tijd?

Gestuurd van de aarde?
En hoe kwamen die beelden life naar de aarde?
Was daar een zendmast op de maan?
Zolang als de wereldelite op een oorlogseconomie draait weiger ik deelname aan financiering ervan. De european defense agency had niet opgericht mogen worden door de 27 ministers zonder de toestemming van de burgers!!!Burgers willen geen oorlogen! Stop met belasting betalen!!
www.democratie.nu Zonder bindende referenda geen echte democratie.
Valentine Julien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 08:23   #9
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Het mooie aan het maanhoaxverhaal is dat juist de details die mensen laten beweren dat het allemaal nep is geheel overeen komen met de werkelijkheid.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 28 november 2009 om 08:24.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 08:43   #10
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Wat hebben die satellieten eigenlijk met deze discussie te maken?
Dat men in de jaren stillekes reeds met telraamcomputers satellieten in geostationaire baan kon brengen in die mate dat er nu reeds zoveel hangen die in onbruik zijn geraakt dat ze een gevaar vormen voor de huidige werkende satjes. Als ze dat zolang geleden al konden, waarom dan niet een reisje naar de maan?

En als de aarde nu (en nu kom ik naar jou toe) onderworpen is aan een machtige NWO die (mja je moet dat altijd in het Engels roepen) "hidden space technology" heeft die ze voor ons "hidden" houden en als we er nog wat buitenaardse multidimensionele kikkers bijhalen, waarom zou dan een voor die NWO met almachtige reptiel-overlords pietluttige missie als een reisje naar de maan te moeilijk zijn?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 november 2009 om 08:45.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 12:31   #11
Cisalpina
Gouverneur

Cisalpina's schermafbeelding

Standaard

volgens mij bestaat de maan niet. verzinsel van een bende druïden die niet kunnen voetballen.
wat die witte bol in het zwerk dan wel is, dat weet ik niet. hoogstens een lamp.
daar heeft zeker niemand op rondgelopen, want lampen zijn veel te warm om op rond te lopen.

de maanlanding is nep, gewoon een paar playmobilmannekes in een zandbak, dat kan iedereen.
Oud 28 november 2009, 12:55   #12
Pantoffeldiertje
Gouverneur

Pantoffeldiertje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kijk hier eens naar:

Waanzinnig betrouwbare bron, m'n beste.

Wat "onderzoek" naar Chris Everard wijst al snel uit dat hij in zowat alles gelooft.

2006 ILLUMINATI II - THE ANTICHRIST CONSPIRACY
2008 SECRET SPACE II - THE ALIEN INVASION
2008 SPIRITWORLD II - THE ALIEN KABBALAH
http://www.antichristdvd.com/

Enkele van zijn fantastische werken. De gewone bullshit dus: profiteren van mensen die doodsbang zijn van een overheersende elite of orde, het aanspreken van de paranoia die deze tijden met zich meebrengen blijkbaar. Haalt trouwens een smak geld uit alle merchandising rond zijn zever.

Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 28 november 2009 om 13:03.
Pantoffeldiertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 13:13   #13
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Het zijn wel amusante videotjes met al die dramatische muziek en die greys die af en toe met een schel geluid te voorschijn komen. Voor de rest is het een aaneenschakeling van uiteenlopende alternatieve theorieën, waarbij men nergens degelijk bewijs levert.
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 13:41   #14
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Mijn dag kan niet beter beginnen.
Ik hou toch zo van Hoax en de lemmings die erin trappen
Oud 28 november 2009, 14:02   #15
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Kijk hier eens naar:

Je filmpje begint al met een lastechniek die pas in de jaren 80 bruikbaar werd voor dergelijke werken.
Daarnaast worden er technieken gebruikt die pas toepasbaar zijn sinds het gebruik van computers. Iets waar zelfs NASA niet over beschikte in de jaren 60.
Veel van de getoonde bewijzen zijn dan nog vrijgegeven testen van de gebruikte toestellen.

Het is dus allemaal gewoon een vervalsing van de makers van het filmpje.

Er zijn inderdaad oefenlandingen geweest op aarde, maar er zijn ook bewijzen dat men er echt is geweest.

Of ga je ook geloven dat de huidige landingen op Mars fake zijn?
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 14:31   #16
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

NASA ruimte programma was een antwoord op de Russische Spoetnik programma. De Koude Oorlog was op dat moment op zijn hoogtepunt en de lancering van de Spoetnik verraste het Westen en leidde in de Verenigde Staten tot de ruimtewedloop. Stel nu eens voor dat die maanlanding volledig in scène is gebracht, ik denk dat de Russen zich zullen dubbelplooien van het lachen.
Oud 28 november 2009, 21:48   #17
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bertie Bekijk bericht
Een video met de titel "UFO's, Aliens, and NASA"? Kom op zeg, Argusx, ik had iets beters van je verwacht. Jij bent toch een Christen (dacht ik althans)?

Doe niet zo achterlijk en blijf af van dat "alien" gedoe/atheistische SF-religie. Het is o-zo doorzichtig en zo fake.

UFO is namelijk een heel makkelijk te ontrafelen hoax. Jij kan zelfs de precieze geboorte daarvan makkelijk aanduiden: WOII

De UFO was een simpele uitvinding van de Amerikaanse (tijdens en kort na de WO2 sterk gecensureerde) media. De regering-Truman gaf de opdracht om niets in het openbaar te melden over de vreemde (vooral vliegende) wapentuig van Nazi Duitsland, om te voorkomen dat andere landen te weten komen waar de Duitsers (toen al) mee bezig waren: "stealth" technologie:
Er zijn nochtans veel christenen al tot te slotsom gekomen dat het UFO fenomeen deels veel met het paranormale te maken heeft.

Ik vind het nog altijd moeilijk te geloven dat als de amerikanen zo gemakkelijk op de maan geraakten verschillende malen, dat na zo'n veertig jaar de russen , chinezen en wij europeanen dat niet herhaald hebben. Denk eens in vergeleken met stel de jaren negentig hoe de technologie is verbeterd. Men kan dit uileggen wat men wil. Nee hier klopt iets niet.
Oud 28 november 2009, 22:26   #18
Thomas-
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik vind het nog altijd moeilijk te geloven dat als de amerikanen zo gemakkelijk op de maan geraakten verschillende malen, dat na zo'n veertig jaar de russen , chinezen en wij europeanen dat niet herhaald hebben. Denk eens in vergeleken met stel de jaren negentig hoe de technologie is verbeterd. Men kan dit uileggen wat men wil. Nee hier klopt iets niet.
Vroeger was het een race om als eerste op de Maan te zijn, eens er een dozijn astronauten op de Maan geland waren was het nieuwe er van af en waren er vrij weinig redenen om nog eens terug te keren. Er is ginder vrij weinig te doen en onderzoek kan je met onbemande ruimtetuigen doen tegen een veel lagere kostprijs.
Thomas- is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 22:34   #19
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
NASA ruimte programma was een antwoord op de Russische Spoetnik programma. De Koude Oorlog was op dat moment op zijn hoogtepunt en de lancering van de Spoetnik verraste het Westen en leidde in de Verenigde Staten tot de ruimtewedloop. Stel nu eens voor dat die maanlanding volledig in scène is gebracht, ik denk dat de Russen zich zullen dubbelplooien van het lachen.
Gegeven dat ze de capaciteiten hadden om ruimteschepen ver te volgen, iets wat de Sovjets volgens sommigen pas in 1972 hadden.

Hoe zouden de sovjets trouwens gelachen hebben moest Kennedy niet hebben kunnen woord houden? Een backup plan lijkt me voor de hand liggend.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 november 2009 om 22:43.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 22:50   #20
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thomas- Bekijk bericht
Vroeger was het een race om als eerste op de Maan te zijn, eens er een dozijn astronauten op de Maan geland waren was het nieuwe er van af en waren er vrij weinig redenen om nog eens terug te keren. Er is ginder vrij weinig te doen en onderzoek kan je met onbemande ruimtetuigen doen tegen een veel lagere kostprijs.
Als de sovjets er zo een punt van maakten om als eerste de ruimte in te gaan met een hond en dan een mens , moet het zeker een schande geweest zijn na zoveel amerikaanse maanlandingen. Ze konden er zoveel geld tegen aan gooien voor de wapenwedloop en ruimteonderzoek en één maanlanding kon er niet vanaf?

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 28 november 2009 om 22:51.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be