![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De VS veroordelen sommige Israelische aanvallen op Gaza maar leveren wel wapens.
http://www.theguardian.com/world/201...un-school-gaza US condemns shelling of UN school in Gaza but restocks Israeli ammunition Citaat:
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 augustus 2014 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou dat FN die leveringen mocht doen.
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik zie geen reden om geen wapens aan Israel te leveren. Het is misschien beter zo. Israel is een van de meest technologisch ontwikkelde landen, moesten ze zelf hun wapens ontwikkelen en produceren zouden daar wel eens heel efficiënte moordtuigen uit kunnen komen.
Moest Israel geen wapens hebben, kunnen we ons binnen de paar weken verwachten aan de uitroeiing van de volledige Israelische bevolking door de arabieren die er rond leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Je hebt een goed punt maar ik begin er verder niet aan. (zie ander topic ![]() Laat ze maar verder (bloed)baden in hun groot gelijk
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister
|
![]() Amunition? You mean freedom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dan toch vooral de VS !
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Jon Stewart : "We cannot be Israel's rehab sponsor and its drug dealer"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar die staan niet in de koran, dus da's al veel te moeilijk voor U. Daarom dat er dhimmies zijn, om het denkwerk te doen. Het idiote is dat muzels , als ze een gebied inpalmen, na een paar decennia alle creativiteit uit hun dhimmies en slaven hebben geslagen , geneukt en gemoord.
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Israël moet gewoon gedemilitariseerd worden. Ontwapend!
Net zoals ze ook de Palestijnen ontwapend willen. Vervang als wat militair is door blauwhelmen, en geef langzaam de inwoners hun land terug die de Joods staat van hen gestolen heeft door massamoorden. Vroeger was het PLO, dan Arafat nu Hamas. Zolang ze niet alle inwoners vermoord hebben zullen ze geen rust kennen. Sluit hier al die WOII musea en vervang ze door musea van de genocide die Israël nu al 50 jaar uitvoert op de Palestijnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar zit iets in. Da's money in the pocket and chicks for free.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder de diplomatieke steun van de VS is het einde verhaal voor het Israëlische bezettings-beleid. De diplomatieke steun is nog veel belangrijker dan de militaire steun. Hoe dan ook zijn de Amerikanen rechtstreeks bij het conflict betrokken, op elke denkbare manier.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef u een stuk woestijn en als het een bloeiend gebied is eis ik het terug. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Sta me toe om niet mee te willen werken aan deze genocide, het is al walgelijk genoeg dat u dat voorstelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ad hoc reactie van het locale soort, mijn onderschrift is opnieuw bevestigd.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar gaat volk naar komen kijken denk ik... |
|
![]() |
![]() |