![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Waarom stinken Russen uren tegen de wind in naar zweet???
(andere haat topics worden ook toegelaten.... waarom deze niet?) Ze stinken! Zelfs nof harder dan Joden en Negers! En topics over inteelt bij Moslims moegen ook.... Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 6 augustus 2014 om 23:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zit u naar een bad te vissen?
Ik heb in ieder geval nog nooit iets gemerkt van de lichaamsgeur van Russen. Dus als u dit topic serieus wil bespreken geef dan een wetenschappelijke bronvermelding of verplaats dit naar K&K. Inteelt bij moslims is trouwens een cultureel gegeven met voldoende bewijs, ook al wordt dit vaak uitvergroot/ gekarikaturiseerd door medeforummers.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze gaan Uw Vlaams gatje wel uitboren hoor! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Met Anaal POETIN op kop! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Laat me efkes raden Schimmel ? Gij zijt ws dan een moslim of erger een moslima, volledig ingepakt en stinkend met zo'n warm weer natuurlijk. En eigen zweet riekt ge natuurlijk niet. Want als er een ding stinkt dan zijn het toch wel moslims en moslima's dacht ik..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Enkele dagen geleden startte u nog een post over racisme op het forum en nu begint uzelf met racistische praat... Ik heb geen voor-of afkeer tegen Russen. Van de enkelen die ik ken kan ik echter met zekerheid zeggen dat ze niet naar zweet stinken.
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is bewezen dat Russen stinken! Misschien stinken Moslims ook en dat interesseert me gaan bal! Ik heb niks met Moslims! MAAR RUSSEN STINKEN! Nog meer dan andere bleekzscheten!i WS Laatst gewijzigd door Schimmelpenninck : 6 augustus 2014 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Kijk eerst eens naar je eigen "schimmel" voor je roept over anderen.
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() bron? (en nee, uw link in uw volgende reactie is geen bewijs)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach Schimmeltje houdt van dichtgenaaide vagina's. Dat zegt toch genoeg.
![]() |
#11 |
Vreemdeling
|
![]() Was laatst nog eens in St Petersburg, niets van gemerkt... Ze hebben hun zaakjes alvast beter voor elkaar dan jij durft vermoeden...
@ Schimmelpenninck, waarom volhard je in de boosheid? Zie je dan niet dat elke frontale aanval hier genadeloos in de kiem gesmoord wordt? Een beetje retrospectie aub... Laatst gewijzigd door hagakure : 7 augustus 2014 om 13:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hahahahahhahahahahahhahahahahahahhahahahahaha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Russen zuipen wel veel.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wodka, dat ziet eruit als water. Dus eigenlijk zuipen ze niet, ze wassen zich met veel water van binnen
![]()
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou als enigste woord ook zweet zeggen. Russen stinken naar zweet. Maar ne rus is nu niet direct de meest properste mens.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb wel al eens een stinkend rijke rus gezien.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen russen moet je altijd kort zijn en roepen. Dat zijn de lokale gebruiken zijn me al opgevallen.
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar nee, Indiërs die stinken ....... pfioew!
|
![]() |
![]() |