![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...tml?show=react
Chauffeur TOTAAL in de fout : hij moet simpel de procedures volgen namelijk veiligheidsdienst van de Lijn bellen en ZIJ handelen de zaak verder af ! Waar gaan we naartoe als een chauffeur begint geweld te gebruiken! Straks staken ze weeral om nu het recht te krijgen om iemand op zijn gezicht te slaan. Waar gaan we naartoe ? Wedden dat de rechtse rukkertjes het hier weer gaan opnemen voor de buschauffeur? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u zijn NVA lidkaart dan al gezien?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schande, ik klop vrouwenhaters graag zelf af.
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De chauffeur in kwestie was/is in dienst bij een private contractant van De Lijn.
Aan die mensen kunnen ze aan. Aan de gesyndiceerde eigen chauffeurs .... dat is een ander verhaaltje. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik durf er gif op nemen dat de linkse rukkertjes vakbond het voor hem gaan opnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk het niet, ik heb zelf niet zo een goede ervaringen met buschauffeurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelf rammel gekregen van een chauffeur ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar ik kan u melden dat de bus nemen geen pretje is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() De chauffeur slaat niet,en bovendien moet dat maroeffenwijf maar over een geldig betaalbewijs beschikken.Ze moesten haar stante pede naar land van herkomst schoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volgde het niet echt wat daar misgelopen is.
Was er een voorgeschiedenis? Hebben tram/bus bestuurders geen opleiding 'Wet Tobback' genoten?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Blijkbaar had ze betaald met een SMS, maar de chauffeur was te lui om te kijken naar haar GSM.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Storm in een glas water.
Ik had een brutale deathmatch verwacht en bijgevolg de chips en de cola al klaargezet, maar het blijkt uiteindelijk maar zwak duw- en trekwerk te zijn. Toch zou het interessant zijn om zowel de versie van de chauffeur als die van de vrouw te horen. Hoogstwaarschijnlijk is er al een voorgeschiedenis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit soort verhalen worden gepubliceerd om de aandacht van échte problemen af te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gedrag van de chauffeur was natuurlijk niet professioneel en ontslag lijkt mij gerechtvaardigd. Maar zo'n hysterisch wijf mag ook eens op haar plaats gezet worden, of ze nu vol zit of niet doet weinig terzake. Roepen is een zwaktebod en zeker een dame betaamt dat niet. Laatst gewijzigd door december : 24 augustus 2014 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is zwanger zijn nu ook al een reden om anders behandeld te worden? Als het inderdaad een moslimtrut is zal de voorkeursbehandeling ook permanent moeten zijn aangezien die soort eigenlijk constant zwanger is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |