![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ik zoek:
a. Een restaurant b. Voor vanavond c. Int Mechelse d. Waar je lekker kan eten (prijs is van ondergeschikt belang, ouders trakteren) e. Liefst Grieks, Italiaans of Spaans met mogelijkheden voor vegetarisch eten (zonder vlees of vis dus) f. Zeer dringend! Iemand tips? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Pizza Hut is ni op den Bruul, maar op de Grote Markt
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() resto.be
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge kunt daar ergens op een boot in een sloot lekker grieks gaan eten, ik ben wel de naam vergeten...misschien ringelt er een belletje?
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Jep, heb ik ook al van gehoord ... Op de Vismarkt ... Maar iemand anders vertelde mij dat het daar niet zo "super" was
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() en, waar ben je uiteindelijk gaan eten? en vooral, was het lekker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Ik kan anders wel een hele lijst geven van lekkere en goedkope Grieken in Gent, ma Mechelen is ietske buiten mijn kennis om.
![]() |
#11 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 30 september 2004 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op 100 meter van mijn kot (zijstraatje van de Frederik de Merodestraat voor de Mechelkenners) moest een Spaanse tapabar zitten en dus richting daar ... Echter: wekelijkse sluitingsdag woensdag ![]() ![]() ![]() ![]() Uiteraard was de rekening ook overheerlijk ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |