![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Drukazz : 5 september 2014 om 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens, ik dacht dat er in Zele meer mensen van Turkse afkomst woonden. Mss zijn dat dan niet allemaal moslims?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Weet wel dat je in Horebeke als niet-liberaal-gatlikker nog minder rechten hebt dan een katholiek in Mekka.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() De SS maakte ook zulke lijstjes voor ze op Jodenjacht gingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan is er nog hoop.
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Hoop? Laat me niet lachen. Die teringlijders kweken gelijk konijnen. Geef ze nog 'n paar jaar en de autochtone Belg zal hier in de minderheid zijn. In Irak en andere afvallanden schieten ze elkaar tenminste nog overhoop, zodat het cijfer ginder iewat stabiel blijft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Ik ben helemaal geen Islamofoob, ik heb eerder een Islamaversie, of hoe dat dan ook noemt
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U weet waarschijnlijk totaal niet waar Dolfje zijn mosterd haalde: UIT DE KORAN. Daarin staat netjes beschreven hoe joden en christenen hun kleding zo moest zijn dat iedereen op slag kon zien of ze jood dan wel christen waren. Moslims evenzeer. Dat doen die laatste dus nu nog door izch in te pakken, in slaapkleed op straat te lopen en vieze luizige baarden te kweken. Maar de reden daarvoor is: HUN HERKENBAARHEID. En daar had je toch een probleem mee? of enkel indien ze door de SS werden gemaakt? Nooit gehoord van de Bengaalse genocide neem ik aan (daar hebben uw vriendjes eind jaren 70 van vorige eeuw ook zo'n drie miljoen "herkenbare hindoes" afgemaakt... dat heb je vast niet geleerd in hun pc-lesjes).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb een probleem met ALLE geweld, niet enkel dat van de nazi's. Ongeacht de huidskleur, afkomst, cultuur en whatever de mens nog allemaal heeft gevonden om zich van elkaar te kunnen onderscheiden. Mijn punt is dat ALLE mensen afhankelijk van de omstandigheden rot en moordzuchtig kunnen zijn: de moslimextremisten, de nazi's, maar ook gij en ik. Als gij en ik van bij de geboorte in oorlogsgebied waren terechtgekomen zouden we niet zitten zeveren op een forum, maar zouden we om ter snelst elkaar kop eraf proberen te schieten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Dolfke de KORAN als voorbeeld nam om de jodenverdelging uit te voeren, dan heeft dat niks met islamfobie te maken, maar alles met de islamitische jodenhaat. U waarschijnlijk weeral totaal onbekend. Citaat:
al eens gaan horen hoelang een priesteropleiding duurt tegenwoordig? Daar kan je leren hoe je zalvende en roerende do-gooders woorden kan uitspreken alvorens je kop eraf wordt gehakt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cultuur en geloof maken wel degelijk een verschil in de acceptatie van wreedheid en onmenselijkheid tov anders(-denkenden, gelovigen enz...)
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daar kan eindeloos over gediscussieerd worden. De kip of het ei discussie. Waarom is de mens wat hij is? Ik begin er liever niet aan, want het leidt uiteindelijk nergens toe. |
|
![]() |
![]() |