![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net op het nieuws gehoord: een verzekeringsmaatschappij beloont haar klanten als ze 5 jaar ongevalvrij rijden. Dan krijgen ze een dashcam.
Wordt natuurlijk een dikbetaalde ambtenaar van de privacycommissie om haar mening gevraagd. Mensen mogen de beelden niet zomaar in het internet zetten. (commentaar daarover later) Mensen moeten beseffen dat de bewijswaarde er van niet superieur is aan andere elementen, vb. getuigen .... en dan ... die dashcam moet aangegeven worden aan de privacy commissie !! Weten jullie waarom ? De enige echte reden is: ge moet daar een takske op betalen. Recht in de kassa van ... de privacy commissie. D�*�*r is het om te doen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze onzin zal zich nu in auto's gaan doorzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zo beleefde ik het in Brussel dat na een ongeval met een allochtoon minstens 7 "opgebelde" getuigen hun visie gaven waar ik schuld had...... In eerste instantie werd ik veroordeeld maar gelukkig was onze advocaat bereid om al die getuigenissen eens naast mekaar te leggen. Bleek dat die mekaar gewoon tegenspraken, ik heb uiteindelijk gewonnen.
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt zijn post precies niet gelezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou u doen ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat doe je met als bijvoorbeeld het filmpje gemanipuleerd is?
Ik heb er geen idee van of het in dit geval om een gemanipuleerd filmpje ging maar volgens de tekst zou het ... Bron Manipuleren foto/film Er zijn zelfs mensen die hier draadjes durven te manipuleren, ik geloof dat gelezen te hebben in K&K ![]() Ik schrijf niet dat het met de dashcams waar was in dit geval maar het is en blijft stof tot nadenken. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op zo'n filmpje kan ik wel een geit of een fiets bij opplakken, maar de andere partij doen achteruitrijden in plaats van vooruit, of links doen afdraaien in plaats van rechts, dat is toch van een andere orde. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |