![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Een harmonieuze multiculturele maatschappij is een utopie. Geen van de te sterk verschillende volkeren die met elkaar noodgedwongen op een veel te kleine oppervlakte met elkaar moeten 'samen'-leven, voelt zich thuis in een dergelijke maatschappij. De oorspronkelijke bevolking voelt zich in een multiculturele maatschappij bedreigd door die nieuwkomers, en terecht. Wie een beetje logisch kan redeneren, weet dat de islamoverheersing zeer snel gaan, angstaanjagend snel (zie http://forum.politics.be/showthread.php?t=21613). De multiculturele maatschappij is een kruidvat, waar het vuur op elk moment in de pan kan slaan, met alle destructieve gevolgen vandien. In een multiculturele maatschappij is er zeer veel racisme, al dan niet onderhuids. Hoe verwerpelijk men racisme ook mag vinden, racisme behoort nu eenmaal tot de natuur van de mens. Door racisme te verbieden, verdwijnt het niet. Welintegendeel, dan kroppen de mensen gewoon hun racistische gevoelens op, en dat is pas echt gevaarlijk. Opgekropte gevoelens komen vroeg of laat toch naar boven. Kortom, een multiculturele maatschappij is gedoemd om vroeg of laat fataal af te lopen. Om conflicten in een multiculturele maatschappij te voorkomen, is een uitermate streng veiligheidsbeleid van primordiaal belang. Een multiculturele maatschappij vereist dan ook een autoritaire politiestaat waarbij de ordehandhavers permanent in het straatbeeld aanwezig zijn om onlusten te voorkomen en om in geval van kiemende onlusten zeer snel te kunnen ingrijpen om te beletten dat dergelijke onlusten verder escaleren.
Laatst gewijzigd door Cynicus : 9 januari 2005 om 10:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat je wel eens gelijk kunt hebben.
Bezie het Joegoslavië van Tito! En kijk wat er na Tito gebeurde.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dit is de richting waar we naartoe moeten, dan wel als onderdeel van een totalitair regime die handeld in het belang van het volk.
Laatst gewijzigd door Whitestorm : 9 januari 2005 om 11:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat kost je alvast één keer levenslang voor een fout aanwijzend voornaamwoord en wellicht de doodstraf er bovenop voor die joekel van een dt-fout. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() cynicus paranoïd
zo'n onzin ![]() en George Orwell is,spijtig genoeg, al dood; ik stel me voor: wat zou hij met jouw tekst doen? ![]() niet slapen "big brother": the enemy is inside ... OF YOURSELF! HA HA HA HA HA Hahahahahah.............. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Er steekt wel een zekere waarheid in. Als je naar de geschiedenis kijkt konden 2 volkeren/godsdiensten alleen naast elkaar leven binnen de grenzen onder de dreiging van het zwaard/geweer. Er zullen wel gevallen zijn zeker waar het wel kon, die mag je me gerust zeggen want ze zijn voor mij onbekend.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Ik geloof dat het in het belang van het volk is als de staatsvorm niet autoritair of repressief is. Verder hoop ik dat ik tussen de regels niet heb kunnen lezen dat je tegen het verbieden van racisme bent omdat 'het toch niet helpt', Cynicus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
je moet al 20 jaar zitten dan, voor wat je hier al allemaal hebt neergepend. en trouwens, op het stormstrontforum doen ze niets anders dan wijzen op grammaticale fouten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() De democratie is ansich sterk genoeg om zich tegen fundamentalisme te verdedigen, als men z maar in haar rechten laat, en niet uitholt door stemrecht uit te delen als was het staaltje frisdrank.
|
![]() |
![]() |