![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ongeveer 150 (politiecijfers) Franse jongeren die bekommerd zijn om de toekomst van hun land en hun cultuur en dus door het establishment 'extremisten' worden genoemd, hebben in Calais gedemonstreerd tegen de vreemdelingeninvasie van Europa.
De extreemlinkse tegenbetoging kreeg amper 60 man op de been. ![]() http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...n-Calais.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dapper, de kans dat je een baksteen op je hoofd krijgt van een immigrant of extreem-links figuur is namelijk erg realistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Op de meir liepen tienduiizenden mensen, alle kleurtjes door elkaar. Antwerpen houdt vanaf nu elke eerste zondag van de maand een vredesbetoging. Antwerpen is open !
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() 150 man met een tegenbetoging van 60 man? Wat een non-event.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Jah wat kunnen ze nog verder doen met die soep..... de soep is nu toch gemaakt dus ,
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Onlangs nog eens door de carnotstraat gereden, je kan er de vlamingen op 1 hand tellen, bijna allemaal import, de vlaming heeft al lang zijn conclusies genomen en is in de dorpen iets buiten antwerpen gaan wonen, daar wordt elke woning die tegen de grond gaat vervangen door een appartement. De stadsvlucht in de praktijk, en dan maar klagen dat ze geen belasting kunnen ophalen in het stad, de paar gekken die er nog wonen omdat ze niet anders kunnen worden er leeg gemolken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al die ingepakten daarentegen, die middels hun kledij hun uiting geven aan: "KIJK MIJ, ik ben moslima, dus mij mag je niet lastigvallen, verkracht maar die ontblote niet ingepakte ongelovige honden".... dat is een constante belediging voor mij die zich niet als een ingepakt lustobject wil voordoen. (vers 33.59) Ik kreeg trouwens een stijve arm van steeds maar aan te duiden middels het slaan van een kruisteken dat ik inheems was (dus zonder hoofddoek) en deel uitmaak van de judeo-christelijke maatschappij. De hoofddoeken kijken dan altijd boos naar mij.... wat zouden ze daar nu op tegen hebben denk ik dan. Verder liepen er in paar in onvervalste 1900stijl, met rok en vestje in turquoise (én zeer nauw aansluitend, mèt bijpassende "kijk naar mijn innerlijk" doek). altijd wel leuk voor voetfetisjisten echter: de blote tenen kunnen totaal geen kwaad.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 8 september 2014 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() "extreemlinkse TEGENbetoging".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Open als de benen van een hoer. Babel overal!
Lees Nota Bene Goed Laatst gewijzigd door Nota Bene : 15 september 2014 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antwerpen is gewoon verloren ...
De autochtone bevolking cocooned in de meeste gevallen, blijven binnen, komen niet meer buiten. De straten worden ware getto's, bendevorming en ga zomaar voort ... Spijtig dat ik niet aan de kust zit, ik had tot in Calais gereden om ze te helpen die dappere jongeren!! ![]() Eindelijk zijn er toch jonge mensen die het snappen dat het zo niet voort kan. p.s. Ik denk dat er andere groepen zijn waar het woordje extremist beter zou bij passen niet ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stoere praat, maar als het erop aankomt om een paar kilometer te rijden stopt de motivatie. Ga met zulke soldaten naar den oorlog... ![]() |
|
![]() |
![]() |