![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Deze voormiddag ging ik voor mijn tuin enkele benodigdheden halen in de tuinwinkel uit mijn buurt. Toen ik terug thuis kwam, de tuin onderhouden had en gegeten, kon ik eindelijk s'avonds tv kijken.
Het kassaticket van de tuinwinkel, Aveve, lag op de salontafel terwijl ik zag hoe Saartje Vandendriessche haar programma eindigde door ons allen aan te manen zeker de hashtag van Vlaanderen Vakantieland te gebruiken : #VVK. Ik keek nog eens goed naar mijn kassaticket en besefte toen dat hier enorme plagiaat werd gepleegd!! Als ik even denk aan mijn lijfspreuk ,AVV-VVK, wordt al snel duidelijk waar die tuinwinkel Aveve en dat programma hun naam vandaan hebben... Waarschijnlijk ben ik gewoon een complotdenker... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Neem snel een patent op je lijfgeur, voor het te laat is.
![]()
There’s room at the top they are telling you still But first you must learn how to smile as you kill Laatst gewijzigd door Fille van de Foor : 14 september 2014 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN