Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 september 2014, 11:41   #1
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard Mijn wonderlijke ontdekking over mijn lijfspreuk...

Deze voormiddag ging ik voor mijn tuin enkele benodigdheden halen in de tuinwinkel uit mijn buurt. Toen ik terug thuis kwam, de tuin onderhouden had en gegeten, kon ik eindelijk s'avonds tv kijken.
Het kassaticket van de tuinwinkel, Aveve, lag op de salontafel terwijl ik zag hoe Saartje Vandendriessche haar programma eindigde
door ons allen aan te manen zeker de hashtag van Vlaanderen Vakantieland te gebruiken : #VVK.

Ik keek nog eens goed naar mijn kassaticket en besefte toen dat hier enorme plagiaat werd gepleegd!!

Als ik even denk aan mijn lijfspreuk ,AVV-VVK, wordt al snel duidelijk waar die tuinwinkel Aveve en dat programma hun naam vandaan hebben...

Waarschijnlijk ben ik gewoon een complotdenker...
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2014, 15:26   #2
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht
Deze voormiddag ging ik voor mijn tuin enkele benodigdheden halen in de tuinwinkel uit mijn buurt. Toen ik terug thuis kwam, de tuin onderhouden had en gegeten, kon ik eindelijk s'avonds tv kijken.
Het kassaticket van de tuinwinkel, Aveve, lag op de salontafel terwijl ik zag hoe Saartje Vandendriessche haar programma eindigde
door ons allen aan te manen zeker de hashtag van Vlaanderen Vakantieland te gebruiken : #VVK.

Ik keek nog eens goed naar mijn kassaticket en besefte toen dat hier enorme plagiaat werd gepleegd!!

Als ik even denk aan mijn lijfspreuk ,AVV-VVK, wordt al snel duidelijk waar die tuinwinkel Aveve en dat programma hun naam vandaan hebben...

U bent een mysterieus mens! U hebt het over 's avonds TV kijken terwijl u dit om 12.40 u post! Hebt u nog andere paranormale gaven behalve helderziendheid?
Oud 14 september 2014, 15:57   #3
Fille van de Foor
Gouverneur

Fille van de Foor's schermafbeelding

Standaard

Neem snel een patent op je lijfgeur, voor het te laat is.

Laatst gewijzigd door Fille van de Foor : 14 september 2014 om 15:58.
Fille van de Foor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 september 2014, 20:08   #4
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AVV.VVK Bekijk bericht

't Wordt tijd dat ze die flauwe plezante te pakken krijgen die weed door de tapiocapudding draait in St.-Fransiscus (Brakel)
Oud 14 september 2014, 22:17   #5
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
't Wordt tijd dat ze die flauwe plezante te pakken krijgen die weed door de tapiocapudding draait in St.-Fransiscus (Brakel)

Daar is alles mogelijk !
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2014, 13:43   #6
AVV.VVK
Parlementsvoorzitter

AVV.VVK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
U bent een mysterieus mens! U hebt het over 's avonds TV kijken terwijl u dit om 12.40 u post! Hebt u nog andere paranormale gaven behalve helderziendheid?
haha.

Ik wou een mooie verhaallijn...
AVV.VVK is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be