![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De titel is:
Jihadaanslag in België verijdeld Dat gaat over één aanslag. Maar in de tekst staat: verschillende aanslagen in ons land En waarom mochten we dat niet weten? Zouden we in paniek geschoten hebben ? 't Zal toch niet voor de verkiezingen geweest zijn zeker ? http://www.standaard.be/cnt/dmf20140920_01278237 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Eigenlijk jammer dat elk land en elke bevolkingsgroep een aanslag tegen zichzelf gericht moet hebben om wakker te schieten.
Jammer, maar dan moet het maar gebeuren.
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Die gasten gaan niet voor onze pensioenen werken maar ze gaan het pensioenprobleem wel oplossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() nog wat meer OCMW steun geven, met dank aan de rode rakkers,
Neem de belgische nationaliteit onmiddellijk af en stuur ze terug naar hun molshopen; NU!!!
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Er wordt achter de schermen zeer goed werk verricht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch jammer dat ze dat niet op voorhand in de gazet hadden gezet hee...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DucDEnghien : 20 september 2014 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de mo de pedofeetaanhangers durven momenteel enkel tegen de Joden aanslagen plegen maar dat zal snel veranderen
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou het ook zo kunnen formuleren: het beleid, allez, het wanbeleid zorgt er voor dat er veel vuil in de achterstraten ligt, maar kom, de vuilkar doet redelijk goed haar werk. Mijn visie op een goed werkende overheid, ligt iets breder en is iets veeleisender. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn er momenteel veiligheidsdiensten die men, juridisch gesproken, anders, bijvoorbeeld Vlaams kan noemen ?
Zo neen, dan is jouw opmerking maar even ter zake als een scheet in een fles. .
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Ik heb nogal mijn bedenkingen bij dit bericht,wie is er gearresteerd?Hoeveel zijn er aangehouden?Wat voor soort aanslagen?Het enige wat ik zeker weet is dat in Brussel 4 joden zijn vermoordt door een haatbaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Zou de veiligheidsdiensten bij hun aanwerving ook aan positieve discriminatie doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De overheid zegt het, dus het is waar
![]()
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toen die mensen in Brussel vermoord zijn waren ze toch niet goed bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Misschien de davidster aan de voordeur van ambtenaren hangen. Om uw ambtenarenprobleem op te lossen.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 20 september 2014 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er zijn blijkbaar mensen in de cel gestopt maar niemand kent hun namen en we moeten er ons allemaal niet te veel vragen over stellen.
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() 2
Dit bericht ruikt naar propaganda om de domme burger schrik aan te jagen. De overheid vraagt het mandaat aan de kiezer om de burgerlijke vrijheden en rechten van burgers in te perken. Dat lees ik in dat bericht. Laatst gewijzigd door giserke : 20 september 2014 om 09:29. |
![]() |
![]() |