![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geef niet snel geld aan goede doelen, maar hiervoor wil ik €10 storten als het nodig is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Snel, voordat hij terug van gedachte verandert.
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Arme Farid.
De mens is door de pesterijen ten einde raad.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik hoop dat hij krijgt wat hij verlangt. Die mens verdient dat!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Hij kan een misschien een gids maken "Crazy Farids Belgian prisons guide" over alle Belgische gevangenissen: de ontvangst, het eten, hygiëne, vriendelijkheid van het personeel, faciliteiten,...
Dat zou zijn zinnen wat verzetten. Laatst gewijzigd door Another Jack : 28 september 2014 om 21:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje zoals de vriendjes van de VLD dat doen, de Bontincks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan jij niet voor zotte Farid zorgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp hem wel. Heeft hij vooruitzichten om ooit vrij te komen en wanneer?
Een stommiteit, wellicht uit een vlaag van woede aan zijn temparement te merken, moet hij met zijn leven bekostigen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 28 september 2014 om 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Euh, weet jij wel wat die kerel op zijn kerfstok staan heeft?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zelf zoveel zorgen nodig vriend.
Ik weet dat je het goed bedoelt, maar helaas.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
- Met de Slaapzak door Syrië en Irak - 1001 van de beste onderduikadressen, plunderroutes, kinderbordelen, steden en dorpjes die je etnisch moét gezuiverd hebben! - Sharia op Grootvaders Wijze: Onverdoofd slachten van Alawieten, Christenen, Sjiieten en Yezidi's en voor de kleine Mudjahedientjes onder ons: - Het Zwaard van Nonkel Haatbaard: Aflevering 1: een geit verblijd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik ben er haast zeker van dat je véél knopjes zou willen indrukken.
Waarom moet ik nu ineens denken aan de film The Green Mile? Juist..., omwille van het ettertje op de voorgrond. ![]() Maar zeg eens, om verder te gaan op het beeld van de film, wie heeft er tegen uw been gezeken? ![]()
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() hij speelt het op veilig hoor, zijn aanvraag voldoet niet aan de wettelijke vereisten.
denk eerder dat het een (nogal doorzichtige) poging is om naar internering te gaan. ps ook verrast door de 'harde' reacties hier. tamelijk inconsequent ook, zij die altijd eerst staan roepen voor "harde" maatregelen, zouden nu t eerste beste verzoek van een gedetineerde inwilligen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 29 september 2014 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Misschien een ideetje voor een nieuw programma, ipv "komen eten", "komen zitten". Iedere week gaan een 4-tal gevangenen in een andere gevangenis op bezoek. En na afloop punten geven voor "onthaal" "sfeer" "kledij" "aktiviteiten".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Trouwens, als die echt euthanasie wil. Ik wil gerust een oog in't plafond van zijn cel gaan draaien. Nu nog iemand die een koord wil leveren.
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Hoe lang gaat 'm het in de hel uithouden, voordat den duivel 'm buitenshot?
|
![]() |
![]() |