![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de kranten lijkt het of er is een zeer gevaarlijke crimineel gevlucht.
Is er dan zo een groot verschil tussen een cannabisboer en een wijnboer ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een wijnboer, indien eerlijk, brengt vreugde in het leven.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad als de wijnboer dat op een eerlijke manier doet dan kies ik toch liever voor het goede wijntje dan voor het rotte 'gras'.
![]() Toepasselijk liedje van 'Steppenwolf' Link ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 25 september 2014 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als je die paar miljoenen Alcoholdoden (recht en onrechstreekse) per jaar niet in acht neemt dan zou je nog gelijk hebben ook. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 september 2014 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Twas nu ook genen heiligen he. En ging er los over... da ging niet over 100 plantjes en paar kilotjes he. Dat was een full operationeel bedrijf waar h
uitgemelkt personeel voor teelde. Brazilianen als ik me niet vergis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
In de VS beginnen ze nu toch 't licht te zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar.Die man was al gekend voor meerdere criminele feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() En zijn drugsgeld zal ook wel verdwenen zijn in die richting.
En die persoon zal dit wellicht zonder hulp van de flikken en justitie gedaan hebben. ![]() Laatst gewijzigd door giserke : 26 september 2014 om 08:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() weet gij hoeveel tips ze al ontvingen hadden voor da uitkwam?? en op wa manier ze da aanpakken? ge zou bekan denken da de staat er klant was lol
Met 20x minder planten had ik al lan berecht en gesanctioneerd geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Net zoals ze een tijdje terug illegale wapens invorderden op bevel van Milquet. Die hangen nu overall rond, behalve in de smeltoven. 1 ding is zeker, als je een drugskweker bent, moet je zorgen dat je grote kweker bent. Zodat de politie geïnteresseerd is, op een andere manier. Dan kom je er mee weg. Want 7 jointjes verdelen onder 20 politieagenten, dat komt niet goed. Er is er altijd een die zich tekort gedaan voelt. Laatst gewijzigd door giserke : 26 september 2014 om 08:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Europees Commissaris
|
![]() Die meneer is een smeerlap, dat ontken ik niet. Als men legaal kan telen, had die pipo waarschijnlijk zelfs geen kwekerij opgezet wegens te kleine winstmarge. Misschien had hij dan wel iets anders uitgespookt, waarschijnlijk wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 6x.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je een product legaliseert, zakt de prijs altijd in elkaar. Als cannabis legaal zou worden, dan kweekt iedereen zijn eigen plantjes. Je zou wel gek moeten zijn om dan nog veel geld te betalen voor weed, als je het zo goed als gratis zelf kunt kweken. Laatst gewijzigd door giserke : 26 september 2014 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is toch niet omdat jij regelmatig joints zit te blowen dat wij de activiteiten van dat vreselijk arrogant boertje uit Zandvoorde (Ieper) zouden moeten door de vingers zien?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Oudere generatie hé ........ ![]()
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het bijzonderste is wel dat het te betalen is, bij minder dan matig gebruik niet ongezond, dat ik er niet voor moet gaan stelen of andere mensen lastig vallen en dat ik weet wat ik doe. Wat die andere rommel aangaat, je moet al veel karakter hebben om er je leven niet met te vernielen. Wijn zou ik verkopen, drugs nooit, leven van de miserie van anderen? Dank u.
![]() |