![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de politiek correcte waanzin. Waarom maken ze gewoon elke blanke niet af en laten het land aan de inwijkelingen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Onze grootouders hebben gevochten voor onze vrijheid en dit soort van “Born again nazi’s” maakt alles kapot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Een mens zou er op den duur nog fier op zijn dat hij een racist is.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnenkort zal het woord "piet" ook wel verboden worden zeker?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Kan mij iemand mij een keer in simpele bewoordingen uitleggen waarom ik zou moeten wakker liggen van sinterklaasliedjes? En van het feit dat ze daar in Holland wat aan die tekst gaan prutsen?
Het interesseert mij werkelijk geen hol hoor, net zoals 99,9% van de andere Belgen of Vlamingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Niemand hoeft wakker te liggen van Sinterklaasliedjes.
Waar het om gaat is dat we steeds verder afglijden naar een soort van totalitaire heilstaat, waar je constant op je tellen moet passen of je niks verkeerd heb gedaan of gezegd. Op basis van de tendens die nu ingezet is in Nederland heeft Wilders straks wel een heel sterk precedent om aan de slag te gaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Misschien moet de tekst van de koran ook een beetje aangepast worden in Nederland. En die van de bijbel. Want wat in die boeken staat gaat wel een beetje verder dan geknecht en geroe. En als we dan toch bezig zijn kunnen we knippen in nogal wat films, boeken, liedjes, ... , misschien moeten we blanke wc potten ook maar verbieden en ze een neutrale kleur geven. Ik voel me beledigd telkens iemands stront tegen het blanke email spletterd. Vanaf nu spreek ik elke zwarte in Nederland aan met zwarte piet. Zo heten ze daar toch allemaal blijkbaar.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 12 september 2014 om 12:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 september 2014 om 12:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe noemt men in NL de "knechten" in wielerploegen tegenwoordig ?
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |