![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dit een goeie periode om een huis te verkopen of niet?
Hoe zal de vastgoedmarkt evolueren denken jullie? Is vastgoed nog een interessante belegging (los van het fiscale voordeel)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na nieuwjaar iets minder
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De algemene tendens op de vastgoedmarkt zal waarschijnlijk een prijsdaling zijn na nieuwjaar. Volgens sommigen zelfs tot 5 procent. Vastgoed is zeker nog interessant, vooral in stedelijk gebied. In de Brusselse rand zit nog heel wat potentieel. Wat de laatste jaren ook echt bloeit zijn de luxueuzere appartementen in provinciesteden, die heel wat zestigers aantrekken (kinderen uit huis, mooie spaarpot, tuin die te groot wordt en lijf wat te stram). Van de kust en studentenkoten zou ik op dit moment wegblijven.
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verkopen ? Als er een tuintje bij is wacht je best tot in het voorjaar. Raar maar waar, eenmaal de zomer nadert wordt de tuin beter gewaardeerd. |
|
![]() |
![]() |