![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar aanleiding van een ander topic hier in K&k heb ik een vraag.
Het schijnt dat èchte mannen zichbare aderen hebben. -Omdat ik geen man ben ; hebben de mannen hier aanwezig ook zichtbare aderen? - Zijn hier ook mannen met onzichtbare aderen? Ik heb alvast mijnen albeir extra gecheckt ![]() ![]() ![]() ![]() Hij heeft ook zichtbare aderen! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja Zenne, hoe warmer het is hoe beter je ze ziet. Gelukkig geen spataderen.
Om bloed te trekken zijn die zichtbare aderen heel makkelijk. Raar of zelden en hematoom |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik hoop wel dat ge ook stalen spieren hebt en voorgebruind zijt he! Ps: Ge moogt dus op het strand gaan liggen. Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 19 juni 2023 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heeft volgens mij te maken met vetpercentage. Hoe lager je vetpercentage hoe meer ze zichtbaar worden. Gemiddeld genomen ligt het vetpercentage bij vrouwen hoger.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Zichtbaar is niet erg, spataders daarentegen zijn gevaarlijk vooral als ge ouder word, men schoonmoeder is daar deels door gestorven De aders komen zeer teer en het minste stootje kunnen ze opengaan en krijg ze dan maar dicht hoor, nu dat is mijn schoonmoeder tegen gekomen aders gaan niet toe met een bloedvergiftiging tot gevolg na enkele maanden eraan overleden.
Ikzelf had er ook en die zijn allemaal weg nu na twee operaties, de helft beter van vermoeide benen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat strandliggen is iets voor showmannekes. (huidkanker) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, ik wilde alleen dit topic openen omwille van een ander topic hier. Deze mevrouw de kikker beweert dat alleen echte mannen zichtbare aderen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geachte Heer, u bent dus officieel geen goede vlaming! ![]() Ach, niemand hoeft zich hier te verantwoorden toch! Dit topic is ludiek bedoeld hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mevrouw de kikker zegt vind ik sowieso larie en apekool. Behalve de taalkundige weetjes misschien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar goed, hier ook geen afgetrainde aderen om mee te pronken.. een waar gemis.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Van zichtbare aders gesproken... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb zichtbare aderen op mijn piet, als hij stevig recht staat.
Telt dat mee?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niet dus.
![]() ![]()
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pics or it didn’t happen!
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we ne stijve hebben ook.
En als we dan gekomen zijn voelt ge onze hartslag daarin.