![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eén drug kan direct materieel naar een ander drug leiden.
Permissiviteit en het gewoon vinden van drugs, leidt ook tot situaties die maatschappelijk volledig onaanvaardbaar zijn. Het wordt tijd dat, na lang spreken over een war on drugs, men eindelijk eens een eerste wapen opneemt, en er iets aan gaat doen. titel: Burgemeester Aalst: ‘Drugs in crèche is volstrekt onaanvaardbaar’ link: http://www.standaard.be/cnt/dmf20141017_01326805 titel: Twaalf peuters naar ziekenhuis nadat ze in crèche met speed speelden http://www.standaard.be/cnt/dmf20141017_01326800 Citaat:
Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() """"welke garanties gegeven kunnen worden dat dit niet meer kan voorvallen’, zegt woordvoerster Leen Dubois (Kind en Gezin)""""
Ekskuzeert ????? Iedereen fouilleren, inclusief de kinderen ???? Zijn die nu zo naïef of is dat hun standaardzinnetje ?????? ![]()
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ach, woordvoersters van kind en gezin .... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 17 oktober 2014 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Als u van step stones wilt uitgaan, dan is alcohol toch de eerste. En een van de ergere, sommige illegale drugs zouden eerder een (positieve) "step" achteruit zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons tot de feiten beperken.
Iemand die graag het beroep van kinderverzorgster wil uitoefenen heeft een zeer zware beroepsfout gemaakt,namelijk de kleine rakkertjes in staat gesteld,door nalatigheid,slordigheid,onbekwaamheid....who cares,in kontakt te komen met een groot gevaar.... Stage kompleet mislukt......K&G moet haar maar preventief op de blacklist zetten,dat bekend maken,en dan eens zien hoe snel ze dat drugsgevalletje daar weer van af zullen moeten schrappen omdat een of ander mensenrechtencomiteetje samen met een advokaat een bijzonder ernstige schending van de mensenrechten doet vaststellen. ![]() En wat het gerecht er mee doet is hun zaak...(het zal wel zijn,veroordelen en prompt vrijlaten...Wat moet je daarmee???) Laatst gewijzigd door kelt : 17 oktober 2014 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze is achttien, dus komt dit op haar strafblad. Ik vermoed dat je voor dat beroep een attest van goed gedrag en zeden moet hebben. Bye bye toekomst als kinderverzorgster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hoe onnozel moet je eigenlijk zijn om 1/zoiets mee te nemen naar een crèche en 2/er dan nog zo slordig mee te zijn ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 17 oktober 2014 om 19:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn speedsnuivers he man, die snuiven zich immers gek.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
kinderopvang zit er voor zulke niet meer in , vrees ik !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Wie wil er nog werken voor €1000 netto?
Wat voor volk trek je aan zulke arbeidsvoorwaarden? If you paf peanuts, you get... Laatst gewijzigd door Another Jack : 17 oktober 2014 om 21:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Wat is er hier aan de hand? Heel simpel: een dom kieken van een stagiaire heeft haar roesmiddel laten rondslingeren. Onze Vlaemsche helden, totaal niet bekend met andere genotsmiddelen dan alcohol en dus hysterisch van begin tot einde, beginnen te flippen. Stagiaire terecht opgepakt. Stel dat ze nu eens sterke drank had laten rondslingeren. Wel, ik vind dat even schandalig. Als baby's en peuters alcohol of andere drugs kunnen consumeren, is er sprake van grove nalatigheid en dat mag gerust bestraft worden. Dat heeft niets met die drug op zich te maken, al zijn amfetamines vuile bucht. Moraal van het verhaal: onze bekrompen medelanders gaan weer aan het flippen als blijkt dat drugs onze maatschappij verder doordrongen zijn dan ze beseffen. Maar nu het leuke deel. Tijd dat je de wapens opneemt tegen de war on drugs. Enige ideetjes, Schoof? Laat ons eens meegenieten van je masterplan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sterke drank zou praktisch gevaarlijker geweest zijn. Bij mijn weten kennen peuters het fenomeen snuiven niet. Drinken kunnen ze wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat meisje zal flink geschrokken zijn, die snuift nooit meer.
Laat ons de zaak positief bekijken en met de hand over het hart strijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
die stopt niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik wil gerust geloven dat jij vroeger een uitzondering was... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het masterplan zou je moeten kunnen vinden in de beleidsnota's van de minister van justitie en van volksgezondheid. Aanzetten er van kan je lezen in partijprogramma's, best dit van de nva. Inspiratie kan je opdoen in andere criminele fenomenen, zoals zwaar banditisme, pedofiel, grote fraude ... En nog een paar andere reacties: - het gaat over een meisje van 18, die een grove flater geschoten heeft. Ik denk niet dat het maatschappelijk nuttig is om ze levenslang een beroepsverbod aan haar mooie benen te lappen. - ik heb baarlijk moeten lachen met de opmerking dat het spul niet gevaarlijk zou zijn voor kleuters, want die weten nog niet wat snuiven is. Ja, kleuters weten niet hoe ze best diverse producten moeten consumeren ... maar ze steken wel alles in hun mond wat ze er in kunnen krijgen, en aan de rest, likken ze dan maar ... Waar we als maatschappij over moeten nadenken, en dat is wat ik met de titel in de draad wou aangeven: als ge geen duidelijke signalen geeft, dan krijgt ge gemakkelijker (zonder garantie dat het nooit zal gebeuren) "vergissingen" zoals hier nu gebeurde. Dus nogmaals, dat meiske moet niet levenslang bloeden. Zelfs niet haar dealer: voor hem/haar volstaan een paar jaren gevangenis. En de producent: daar gaan we toch niet beneden tien of vijftien jaar. D�*t zou een deftige oorlog zijn tegen drugs. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helpt voor geen hol, de mensen blijven massaal gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Helpt voor geen hol, de mensen blijven vet vreten en niet bewegen. Maar De Schoof laat zijn armen niet zakken !! .
|
![]() |
![]() |