![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Mag men negationisten citeren op internet ? | |||
1. Ja. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 75,00% |
2. Neen. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
3. Citeren = "vind ik leuk". |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
4. De Liga voor antisemetisme gaat in de fout. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
5. De deontogische commissie van CdH gaat in de Fout. |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
6. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
1 | 25,00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/politiek/1.2131034
Een privé-chat op internet werd Thierry Van De Plas fataal. Hij werd naar eigen zeggen uit de partij gezet omdat hij een negationist uit een TV-programma citeerde. Het is Liga tegen antisemtisme dat in de privé-chats van betrokken persoon ging grasduinen en het vermeend negationisme melde bij het bestuur van CdH. De deontologische commissie van CdH zette prompt het slachtoffer uit de partij. Wat vindt U hiervan ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Wat is Cdh ? Is het relevant voor de Vlaamse samenleving ?
Indien ja , waarom . Indien nee K+K . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Privé-chat? Hoe is dat dan tot bij de liga tegen antisemitisme geraakt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Facebook is al veel mensen "fataal" geworden (ontslag, edm). Waarom discussiëren die mensen niet meer op anonieme fora? Hoewel negationisme voor mij zeker geen platform hoeft te krijgen.
En een negationist citeren is niet hetzelfde als zeggen dat je tot dezelfde conclusie bent gekomen! Van De Plas pleegde weldegelijk negationisme met zijn uitspraak. Ik vind het besluit van de deontologische commissie van CDH niet meer dan normaal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zonder een volledig gesprek te kunnen zien kan men ook niet stellen wat de context is. Iemand daarop veroordelen is voor mij een brug te ver.
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik begrijp niet waarom de context ertoe doet. De overheid heeft zich niet te bemoeien met onze overtuigingen en meningen. Zij moet de vrijheid van meningsuiting verdedigen.
Bovendien maakt zij zich extreem verdacht als zij uitsluitend de officiële visie op iets toestaat, want goede wijn behoeft geen krans, en al zeker geen gedachtepolitie. Als je niet mag afwijken van het officiële shoah-verhaal, kan dat alleen maar betekenen dat er een reukje om de officiële versie hangt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Lees AUB eens het volledige artikel...
Laatst gewijzigd door Guinevere : 27 oktober 2014 om 22:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders is het een interne afrekening . Dat politiek correcte , racisme en discriminatie-roepers iemand straffen zonder proces lijkt me dan weer jaren 30 te zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wanneer in een discussie de ene X zegt en de andere Y, is het misschien toch interessant om de bewijzen te zien ? Hier dus de volledige tekst waarin die zin voorkomt...... Ik vraag me af hoe het komt dat geen van beide partijen die tekst openbaar maakt.....
![]() (of heb ergens iets gemist en staat die tekst toch op 't intersmet ? dan is 't ![]()
Proud to be a koljo, sorry, klojo. Baai de wei : Het enige alternatief voor het beleid in belgië... Steun de P.O.K.. http://forum.politics.be/showthread....=1#post7447175 Laatst gewijzigd door Klojo eerste klas : 28 oktober 2014 om 12:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Praat tegen vaak. CDH heeft federaal niets meer te vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rationale ?
Ik vind de discussie van hoe onze maatschappij evolueert naar een klikspaanmaatschappij beter op zijn plaats in "Maatschappij en samenleving" dan in "Binnenlands nieuws".
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |