![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik post het hier, maar eigenlijk is het rijp voor K&K
![]() Of eerder nog, de kindertuin. (met alle respect voor de kleintjes die daar zitten en best verstandiger overkomen soms) Politica’s in de clinch op Twitter bron Detail tekst: Citaat:
Die (A)sociale media Twitter, FB, Skype en andere rommel dat is eerstekleuterklas gedoe. Dat Politici zich daar met bezig houden begrijp ik niet echt. Er zijn al tal van voorbeelden geweest waar men die Politici die zich daar aan laten vangen hebben aan die (A)sociale media lik op stuk geeft op teksten die ze daar gepost hebben ![]() Ik persoonlijk gebruik die dingen allemaal niet, dat zal hier nooit of te nimmer op de PC's komen die rommel. Pijnlijk detail is dan wel weer dat alles tegenwoordig bijna gelinkt is aan die rommel FB, Twitter en ga zomaar voort. Zijn dat die mensen waar wij het allemaal moeten van 'hebben' ![]() Zo zie je maar ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 oktober 2014 om 08:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik vind het een gemakkelijkheidsoplossing om het medium de schuld te geven van het kleutergedrag zoals hierboven beschreven. Mensen zullen altijd mensen blijven en ik denk dat je twee zaken in het achterhoofd houden bij het gebruik van dergelijke instrumenten:
- het is niet omdat je de mogelijkheid hebt om je mening ten allen tijde te ventileren dat je dat ook moet doen. Mis vooral de opportuniteit niet om te zwijgen. - een beeld zegt het zoveel beter dan woorden: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zouden politica eens niet mogen catfighten als dat in hun karakter ligt, en als dat niet op een hinderlijk moment gebeurt ?
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Kunnen ze het niet schaars gekleed uitvechten in een kooi ofzo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet bestemd voor jouw ogen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als 2 vrouwen vechten om een been ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=BTtj3ZZJ71c https://www.youtube.com/watch?v=HxPylxNh9eo ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Paleo-katholieken mogen niet kijken naar blote wijven die vechten in de modder. Lees een goed boek, over kuisheid bv. Veel stichtender dan annick haar canapé-carrière en haar getwitter om aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Ik stel vast dat u Freya ten onrechte over het hoofd ziet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is niet die bomenknuffelaarster die de vijandelijkheden opende hee, maar wel de carrière fuckster van bij o-vld die blijkbaar de nood voelt van af en toe nog eens publiek te maken dat ze nog leeft nu ze bij n-va zit. (uit overtuiging uiteraard) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Ik stel vast dat De Ridder gewoon iets vaststelde wat openlijk in de pers besproken is. Wat mij vreemder lijkt, is dat de groene Pireyns het noodzakelijk lijkt te vinden om een negationisme te verdedigen die dan nog niet tot haar eigen partij behoort. Die negationisme moest maar eens tot een van de Vlaams-nationale partijen behoord hebben: de Swaar zou een extra editie van 100 blz. Hebben uitgegeven en Knack zou zijn cover gesierd hebben met die 'vermeteling' en met de reuzengrote letters 'negationisme' en 'N-VA' of 'VB' eroverheen. Ik stel nu gewoon vast dat een stoere groene politica het negationisme van een Cdh'er (een van de 'goede' kant) niet tracht te veroordelen, maar zelfs verhuld tracht te verdedigen. Maar ik ben er zeker van dat u dat anders ziet. Stel u voort een linkie die puur negationisme niet erg lijkt te vinden en het aan de kaak stellen ervan tracht te counteren, enkel en alleen omdat die aanklacht van iemand van de 'foute' kant komt. Voor de rest is uw reactie doorspekt met insinuaties die trouwens tot de privésfeer van De Ridder behoren. Daarom is uw reactie ook 'laag-lager-laagst'.
Om alle misverstanden te vermijden: geen van beiden behoort tot mijn politieke favs. Laatst gewijzigd door Lange Limburger : 29 oktober 2014 om 01:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |