Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2013, 07:13   #1
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard Vandelanotte en Turtelboom bewijzen maar weer eens dat ze fascisten zijn.

Citaat:
Voortaan moeten telecomoperatoren alle mogelijke details bijhouden over ons telefoon-, internet- en e-mailverkeer. Dat staat in een nieuw koninklijk besluit, zo meldt de Tijd. De bevoegde ministers, Johan Vande Lanotte (SP.A) en Annemie Turtelboom (Open VLD) erkennen dat het KB verder gaat dan de Europese richtlijn, maar willen gerecht en politie de nodige armslag geven. De privacycommissie moet de nieuwe regels nog evalueren.
Bron.

Turtelboom die al eerder de scheiding der machten aan haar laars lapte en als een regelrechte Afrikaanse dictator in grijpt in justitie wanneer de publieke opinie ter dood krijst is samen met Vandelanotte die op een al even eigengereide manier federale gelden naar zijn eigen stamgebied transfereert nog heiliger dan god Europa en samen besluiten ze dat niemand nog anoniem de virtuele wereld in mag. Niet alleen moet je de straat op met een naamkaartje op je borst met al je gegevens. Er moet ook worden bijgehouden waar je allemaal wandelt, welke musea en winkels je bezoekt, welke boeken je koopt, met wie je een babbeltje doet, ....
Welkom in de eeuw van Big Brother. Mussolini, Stalin en Hitler draaien zich om in hun graf van jaloezie.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2013, 07:17   #2
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Bron.

Turtelboom die al eerder de scheiding der machten aan haar laars lapte en als een regelrechte Afrikaanse dictator in grijpt in justitie wanneer de publieke opinie ter dood krijst is samen met Vandelanotte die op een al even eigengereide manier federale gelden naar zijn eigen stamgebied transfereert nog heiliger dan god Europa en samen besluiten ze dat niemand nog anoniem de virtuele wereld in mag. Niet alleen moet je de straat op met een naamkaartje op je borst met al je gegevens. Er moet ook worden bijgehouden waar je allemaal wandelt, welke musea en winkels je bezoekt, welke boeken je koopt, met wie je een babbeltje doet, ....
Welkom in de eeuw van Big Brother. Mussolini, Stalin en Hitler draaien zich om in hun graf van jaloezie.
Inderdaad... Gaat veel te ver en is een serieuze inbreuk in onze privacy...
Oud 9 oktober 2013, 07:40   #3
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

de privacycommissie kan dit toch nooit goedkeuren?
Oud 9 oktober 2013, 07:54   #4
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Met zen allen subversieve e-mails beginnen versturen? Over zogezegd geplande aanslagen en samenzweringen? We moeten BB toch werk geven?
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2013, 08:14   #5
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Gaat veel te ver, ik hoop dat de privacy commissie dit blokkeert. Blokkeren zonder meer en geen compromis �* la belge over maken.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2013, 08:52   #6
giserke
Banneling

Standaard

Zo zie je maar welke leugenaars die liberalen Sossen zijn.
Op Europees niveau waren ze haantje de voorste om de Acta akkoorden af te zwakken.
Op lokaal niveau masturberen ze nu op Acta.

Laatst gewijzigd door giserke : 9 oktober 2013 om 08:52.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2013, 09:12   #7
gertc
Europees Commissaris

Standaard

Het is momenteel nog geen bruikbaar alternatief voor de modale gebruiker, maar mensen die wat meer van IT kennen, of meer bezorgd zijn over hun privacy dan de meesten, kunnen bitmessage eens opzoeken. Dat mogen ze gerust proberen te traceren!
gertc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2013, 09:16   #8
giserke
Banneling

Standaard

Of TOR
Oud 9 oktober 2013, 09:27   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Ik herinner me nog wel dat er mails ontdekt zijn door de politie (van Nederland ?) dat de top van Fortis nu in moeilijke papieren zit op het komende proces.

Ik herinner me ook dat in elk krantenartikel over pedofilie vermeld is hoe ze communiceren via het internet.

Ik moet lachen met die bezorgheid om privacy.

Mochten nummerplaten op auto's nu pas uitgevonden worden, ze zouden nooit toegelaten worden wegens "iedereen kan dan zien waar ik overal rijd en parkeer ...", in weerwil van vluchtmisdrijven en soortgelijke.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2013, 09:30   #10
giserke
Banneling

Standaard

Schoof, nooit gedacht om als gepensioneerde bij te klussen als gemeenschapswachter?
Gratis kepie en bruin kostuum.

Jeezes man...

Laatst gewijzigd door giserke : 9 oktober 2013 om 09:31.
Oud 9 oktober 2013, 09:40   #11
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Schoof, nooit gedacht om als gepensioneerde bij te klussen als gemeenschapswachter?
Gratis kepie en bruin kostuum.

Jeezes man...
Regeltje 1 uit de psychologie: wat An zegt over Jan, zegt meer over An dan over Jan.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 9 oktober 2013, 10:00   #12
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Regeltje 1 uit de psychologie: wat An zegt over Jan, zegt meer over An dan over Jan.

.
Was dat niet in het eerste leerjaartje godsdienst?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2013, 10:02   #13
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik blijf hopen dat ze dergelijke sujetten hun internet-verleden heel grondig kunnen uitspitten:

http://www.gva.be/nieuws/buitenland/...mpaign=enieuws

.

Oud 9 oktober 2013, 10:03   #14
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Bron.

Citaat:
De bevoegde ministers, Johan Vande Lanotte (SP.A) en Annemie Turtelboom (Open VLD) erkennen dat het KB verder gaat dan de Europese richtlijn, maar willen gerecht en politie de nodige armslag geven om repressief te kunnen optreden.
Oud 9 oktober 2013, 10:03   #15
Bolleke Wol
Eur. Commissievoorzitter

Bolleke Wol's schermafbeelding

Standaard

In dit geval heeft An wel gelijk.
Bolleke Wol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 oktober 2013, 10:04   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Was dat niet in het eerste leerjaartje godsdienst?
Ik snap het verband niet hoe je aan die godsdienst komt; en ik vermoed dat je het niet kan uitleggen ook niet.
Maar troost je: mocht er een godsdienstige connectie zijn, dan zal de Schoof het nooit meer gebruiken.

.

Oud 9 oktober 2013, 10:06   #17
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik blijf hopen dat ze dergelijke sujetten hun internet-verleden heel grondig kunnen uitspitten:

.
Hoe schattig toch die naïviteit.
Dergelijke sujetten weten wat ze moeten doen om niet gepakt te worden via het internet.
Die ga je echt niet via het internet kunnen pakken.

Het moet nu toch echt wel toeval zijn dat die 2 berichten samen verschijnen.
En de domme Vlaming bijt, zoals altijd...
Oud 9 oktober 2013, 10:07   #18
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.
In de praktijk echter zal het uw internetverkeer zijn dat wordt uitgespit, bijvoorbeeld , ik zeg maar iets, omdat je N-VA bent.

En de iets minder verstandige mensen zullen dan zeggen, "dat hadden we nu eens niet zien aankomen."
Oud 9 oktober 2013, 10:07   #19
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Zo zie je maar welke leugenaars die liberalen Sossen zijn.
Op Europees niveau waren ze haantje de voorste om de Acta akkoorden af te zwakken.
Op lokaal niveau masturberen ze nu op Acta.
Dat kan wel zijn maar deze praktijken hebben niks met ACTA (wat een overdreven "octrooi" bescherming is) wel met de mogelijkheid te bieden om met voorwentsels het reilen en zeilen van mensen te kunnen volgen. En ow ja veilig ben/was je sowieso al niet, zelfs TOR is een paar maand geleden nog gehackt door de "FBI" .
Oud 9 oktober 2013, 10:09   #20
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik snap het verband niet hoe je aan die godsdienst komt; en ik vermoed dat je het niet kan uitleggen ook niet.
Maar troost je: mocht er een godsdienstige connectie zijn, dan zal de Schoof het nooit meer gebruiken.

.
En ik snap niet hoe je aan die flutverhalen �* la "eerste regel van de psychologie" komt.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be