![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Gaat U De Standaard boycotten na de oproep van N-VA ? | |||
1. Ja. Mijn abonnement wordt opgezegd en/of ik (laat) geen advertenties meer plaatsen. |
![]() ![]() ![]() |
5 | 19,23% |
2. Neen. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 26,92% |
3. Ik was sowieso geen klant bij De Standaard. |
![]() ![]() ![]() |
13 | 50,00% |
4. Annick De Ridder spreekt niet in naam van N-VA. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
5. Prins Laurent for president. |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,54% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat van de publieke post van Annick De Ridder op haar Facebook op datum van 25.10.2014: Dat een zogenaamde kwaliteitskrant zich laat misbruiken als megafoon om dergelijke haatboodschappen week na week in onze samenleving te injecteren is ronduit wraakroepend. Vrije meningsuiting, zegt u? Welnu, dan etaleer ik bij deze ook met plezier de mijne, in de vorm van een dubbele boodschap: - Vlaming, zeg massaal uw abonnement van De Standaard op. Maak duidelijk dat u dit niet pikt. Dat u objectieve berichtgeving met pittige opinies en duidingen verwacht, maar geen lippendienst aan extremisten. - Vlaamse bedrijven, stop met adverteren in De Standaard. Maak duidelijk dat ook jullie dit niet pikken. Dat jullie wensen te investeren in een krant die aan nieuwsgaring doet, niet in een krant die mee de oproep lanceert ons economisch weefsel te vernietigen en onze samenleving plat te leggen. Jawel, ook dat is vrije meningsuiting.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is de kracht van de consument. Voor het overig betaal ik al jaren niet meer voor DS. Sedert ze AVV-VVK van de eerste bladzijde hebben gehaald. DS lees ik nu in de bib of kreeg ze doorgespeeld van enkele vrienden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Wat ik hoopte gebeurd..... nu nog daden qua migratie!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Annick de Ridder gaat migreren ?
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Annick "u mag me neuken in ruil voor een mandaat" De Ridder?
Na de Zeeuwse mossel is het nu aan de Standaard om de woede van astrante annick over zich heen te krijgen. Laatst gewijzigd door dalibor : 25 oktober 2014 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik ben bij De Standaard gebleven in de gedachte dat dit het minste kwaad was. Deze positie is jammer genoeg niet houdbaar. De laatste weken neem ik af en toe Het Pallieterke mee uit de winkel, en heb daar veel meer genot van gehad, hoewel ik geen Vlaams-Separatist ben. Dit is echter geen dagblad.
Weet iemand misschien waar ik online, Engelstalig dan maar, een alternatieve dagelijkse nieuwsbron kan vinden?
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sindsdien koop ik De Standaard regelmatiger.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 25 oktober 2014 om 15:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een politica die oproept om een krant te boycotten omdat die een opiniestuk heeft gepubliceerd dat haar niet bevalt...
Ik zou hier nu iets kunnen zeggen over Vlaams-nationalisten en vrije meningsuiting, maar De Ridder is natuurlijk geen Vlaams-nationaliste. Sterker nog, in gans haar politieke loopbaan heeft zij zich nog nooit op enige ideologische overtuiging laten betrappen.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Mevrouw De Ridder heeft een beetje last met het begrip vrijheid van meningsuiting.
En vreemd genoeg wil ze de Standaard straffen. Ik zou denken, als ze toch zo geschokt is over de opinies van Abou Jahjah, dat ze haar pijlen richt op Abou Jahjah zelve. Maar nee, ze neemt het medium dat Abou Jahjah gebruikt in het vizier. Alsof de redactie van de Standaard het eens is met alle opinies die het publiceert, en daar ook rekenschap voor moet afleggen bij mevrouw De Ridder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Telegraph is een oerdegelijke krant.
Ondanks de linkse invalshoek, is Het Parool eveneens degelijk.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weg met Annick bij de N-VA! Laatst gewijzigd door Guinevere : 25 oktober 2014 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een individuele boycot staat toch de vrije handel niet in de weg?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of bedoel je The Telegraph?
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Britse krant, inderdaad
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
U bent blijkbaar rechts en u ziet het als uw missie om andere rechtse mensen tot in het oneindige te verdedigen. Maar rechtse mensen doen toch ook af en toe een stommiteit, niet? Laatst gewijzigd door geertvdb : 25 oktober 2014 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |