![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ...als ge vier kinderen op de wereld zet, Mr. Van Besien.
Jullie mening? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Mijn mening is hierover nog steeds niet veranderd: Groen is geen groene partij en is dat ook nooit geweest. Het is een erg linkse partij die met de groene vlag wappert om meer volk aan te trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er daar al geen draad over ja?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat meneer Van Besien een perfect voorbeeld is van een Blegische politicus.
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen ???? No Thx !!!!
De pot op met de afvalpartij GROEN !!!! Ook dit nog: GROEN kan mijn rug op !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zonder het typische rode kantje is een groene partij nochtans voor mij number one. Hoe verder groen van rood afwijkt, hoe dichter het bij mij aanleunt. Groen kan net iets tijdloos hebben. En waar het eerder progressief heet heeft het nu eenmaal ook een conservatief kantje, namelijk waar het groen gedachtegoed ook akkoord gaat dat de mens imperfect is.
Duitse groenen zijn een tikkeltje anders. Tikkeltje he zeg ik ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 19 november 2014 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Wat interesseert dat mij hoeveel kinderen iemand heeft? hebt gij echt niets interessanters te doen dan zinloze threads te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind een grote hond kweken een groter probleem dan een nieuwe kleine, maar kom, voor elke kleine meer zal er binnen 20 jaar een aktieve euthansie kandidaat moeten gezocht worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 november 2014 om 07:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 20 november 2014 om 07:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gouverneur
|
![]() Aj. De vuile muilekoek heeft een darminfarct gekregen.
Edit: Hij heeft het overleefd.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. Laatst gewijzigd door Allesstroomt : 20 november 2014 om 07:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gouverneur
|
![]() De ratten knagen aan uw verbinding met het wereld wijde web misschien ?
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() Oei neen. Helemaal niet. Het was gewoon het eerste dat bij Me opkwam bij het zien van uw halve dubbelpost.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Weer een draadje waar 1 persoon enkele van zijn/haar dubbelnicks laat converseren hallucinant, allemaal nogal heel bembemmerig
; ![]()
![]() |
#19 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En als ik dan zie dat een zogenaamd "groene" partij bezig is met futiele maatregelen en tegelijkertijd de demografische bom van homo sapiens negeert, dan vind ik dat zeker een draadje waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |