![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron
Detail tekst: Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En aangezien Bart uiteindelijk de Bracke-bocht heeft ingezet en in de praktijk heeft omgezet door regeringsdeelname zonder communautair programma en het confederalisme op zolder heeft gezet is deze verkiezing ook een goedkeuring daarvan. De leden hebben dus met 90,76% een plebisciet gegeven aan het het wegzetten van de confederale fetisj.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer eens voorzittersverkiezingen bij de SP.A, zodat fraudebestrijder John premier kan worden?
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, die leden hebben zelf gesproken, via hun stemgedrag. Te moeilijk om te begrijpen ?
Citaat:
Het was je wellicht niet geheel duidelijk, maar er is écht wel een verschil tussen premier zijn, en partijvoorzitter. Voor beginners, of minder lucide forumleden is dit aangewezen lectuur : ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar om uit stemgedrag de ideologie van de stemmer af te leiden is een brug te ver. Als N-Va'er (of crypto-VB-overloper) stemmen op De Wever als voorzitter van zijn kloteclubke, kan echt meerdere redenen hebben, en kan zelfs zonder reden geschieden. Ikzelf stemde reeds zowel voor extreem links, als voor VLD, zelfs SP, en ik sluit niet eens uit dat ik ooit VB stem. Voor praktisch geen enkele van die stemkeuzes kan jij het waarom achterhalen. Je kan niet in andermans hoofd kijken.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er is dus nog hoop?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, let wel, De Wever zegt zoveel waar hij later op terugkomt. Niets nieuws onder de zon dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke egoïsten zorgen voor zichzelf, en teren bijgevolg niet op de kap van de gemeenschap. Als iedereen op mijn manier egoïst was, dan zou de toestand hier niet zo lamentabel zijn. Maar het vergt natuurlijk een inspanning om de partij-oogkleppen even af te zetten om die waarheid te begrijpen. Citaat:
Mensen met visie zijn daar niet gewenst.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoop dat ik ooit mijn stem aan de N-Va verkloot?
Normaal niet, maar ja.... Iedereen kan een ongeval krijgen waar hij als een totaal hersendode, kwijlende mongool uitkomt.....
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() Jammer. Bart De Wever is een van de minst capabele politici die N-VA heeft, hij is veel te conservatief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Waarschijnlijk bent U te jong om de bocht(en) van Louis Tobback te herinneren. Het zij zo, niets nieuws onder de zon
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() inhoudelijk : je hebt gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() Een Noord-Koreaanse uitslag, dat zou beter passen bij het congres van de PVDA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleszins mijn echtgenote en ikzelf hebben op hem gestemd.
Ik ben zeker van de stem van mijn echtgenote, want ik heb het zelf, via de voorziene codes, ingevoerd via elektronische weg. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Begint wel een beetje op het verhaal van Mieke Vogels te lijken...Die bleef ook goed op haar postje zitten...
Gelukkig is er geen maximum aantal keer dat ze voorzitter kunnen worden...
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() In crisistijden moet een grote volkspartij geleid worden door een groots politicus. Bart De Wever beantwoordt aan dit profiel. Vier termijnen is veel maar het kan niet anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() 1.400.000 N-VA stemmers vormen dus een "kloteclubje". Je vertoeft met deze uitspraak in zeer aangenaam gezelschap. Een zekere de brabander, woordvoerder van de bub op dit forum, gebruikt identiek dezelfde benaming. Als je nu weet dat d.b. één van de grootste idioten is die hier publiceert, kan je gemakkelijk de conclusie zelf trekken.
Laatst gewijzigd door robert t : 16 november 2014 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Burger
|
![]() Je kunt natuurlijk ook doen als Di Rupo.
De regering leiden en een 'dienstdoende' opvolger aanduiden en zelf daadwerkelijk voorzitter blijven. Vervolgens de 'dienstdoende' voorzitter belachelijk maken door hem te vergezellen bij zijn bezoek aan de informateur zodat geen enkel woord van de 'dienstdoende' hem ontsnapt. Sindsdien spreek ik over hem als Benito Di Rupo. |
![]() |
![]() |